همیشه به یاد داشته باشید که برای جلو گیری از بهم ریختگی در لباس هایتان می توانید از سبد رخت پلاستیکی استفاده کنید که با رنگ های مختلف باعث جذابیت محیط خانه می شود.

سبد رخت پلاستیکی

سبد رخت پلاستیکی یک محصول در خانه است که شاید بی اهمیت به نظر برسد، اما به طور فراوان در خانه ها استفاده می شود، این محصولات طرح های مختلف و اشکال متنوعی دارند.

این محصولات هم برای دسته بندی لباس ها در اتاق استفاده می شوند هم برای نگه داری لباس های کثیف و نشسته استفاده می شوند.

سبد رخت پلاستیکی امکان جلوگیری از ازدحام در خانه و سرویس حمام را فراهم می کند، این محصولات پلاستیکی تنوع بسیاری در رنگ و نوع ابعاد و طرح دارند و همچنین برخی از آن ها دستگیره و درب هم دارند که کاربردشان را افزایش می دهد.

مشخصات سبد رخت پلاستیکی

سبد رخت پلاستیکی تنوع زیادی در بازار دارد و می توانید طرح های مختلف را با قیمت های مختلفی تهیه کنید،

سبد های پلاستیکی مرغوب، به دلیل اینکه از مواد اولیه استاندارد تری ساخته شده اند، استحکام بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در خرید سبد رخت پلاستیکی باید در نظر گرفته شود، کارایی آن در خانه است که برای دسته بندی لباس های داخل کمد بکار می برید یا برای لباس های کثیف.

سبد های پلاستیکی کاملا بهداشتی تر از انواع سبد های دیگر هستند و همینطور بسیار سبک تر و قابلیت حمل آسان تری دارند.

قیمت مناسب سبد رخت پلاستیکی

قیمت سبد پلاستیکی هم دارای تنوع بیشتری نسبت به سایر مدل ها است و هم نسبت به انواع دیگر ارزانتر است و همین امر باعث شده فروش سبد رخت پلاستیکی بیشتر باشد.

قیمت این محصولات وابسته به نوع برند و متریال به کار رفته و ابعاد و طرح های آن است، نوع دارای درب و دستگیره این محصولات گران تر از انواع دیگرش می باشد.

با مبلغ حدود 50 هزار تومان می توان سایز کوچک محصول را تهیه کرد و هر چه کیفیت و ابعاد بالاتر برود قیمت محصول هم افزایش می یابد به طوری که سبد 800 هزار تومانی هم در بازار این ماه مشاهده می شود.

نکات مهم خرید سبد رخت پلاستیکی

حتما در هنگام خرید به رنگ محصول توجه کنید تا به فضای خانه تان جذابیت بیفزاید، همچنین با توجه به کاربردی که از محصول مورد نظر دارید می توانید به انواع درب و دستگیره دار این محصول هم فکر کنید.

حتما ابعاد این محصول را با مقدار لباس های موجود در نظر بگیرید که بعدا دچار مشکل کمبود فضا نشوید،

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد تهویه سبد است، هرچه تعداد حفره های سبد بیشتر باشد لباس کمتر بو می گیرد و این نکته مهمی در هنگام خرید است.

بعضی از سبد های موجود در بازار دارای چرخ هستند که برای افرادی که توانایی جابجایی سبد را ندارند بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.