سبد رخت پلاستیکی یکی از لوازم ضروری هر خانه ای است و با اینکه ممکن است مردم اصلاً به آن فکر نکنند و یک وسیله معمولی به نظر برسد، اما وجود آن در حمام و توالت بسیار مفید است.

سبد رخت پلاستیکی چیست ؟

سبد رخت پلاستیکی یکی از این اقلام کوچک است که اغلب مورد بی توجهی قرار می گیرد، زیرا اگر به درستی انتخاب شوند، این سبد های ساده ظاهر سرویس بهداشتی را متحول خواهند کرد.

در واقع سبد وسیله ای کاربردی است که با آن می توانید انواع لباس های کثیف را در آن قرار دهید و هر زمان که لباس های خود یا سایر اعضای خانواده را می شستید، از آن استفاده کنید.

مزیت اصلی این سبد ترکیب لباس های کثیف و جداسازی آن ها از لباس های تمیز است، چون جوان ها معمولا لباس های تمیز و کثیف را مخلوط می کنند و مادر خانه را به دردسر می اندازند.

مشخصات سبد رخت پلاستیکی

این سبد ها از پلاستیک، فلز، حصیر و پارچه ساخته شده اند، جعبه های پلاستیکی تنوع زیادی دارند و از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته اند.

جعبه ها هم دسته دار و هم بدون دسته ساخته می شوند، دسته باعث سهولت در حمل و جابجایی سبد در هنگام وجود تعدادی لباس در داخل جعبه می شود و فشار کمتری به شما وارد می شود.

داشتن درب ویژگی بسیار خوبی برای سبد است زیرا به شما این امکان را می دهد که پس از گذاشتن لباس ها در محفظه درب را ببندید و اجازه ندهید آلودگی و بوی لباس های کثیف خارج شود.

ضرورت خرید سبد رخت پلاستیکی

همه ما به یک سبد رخت در خانه نیاز داریم تا بتوانیم لباس های کثیف خود را در آن قرار دهیم تا از هرج و مرج و شلوغی در فضا و لباسشویی جلوگیری کنیم.

سبد رخت پلاستیکی قیمت های متنوعی دارد و بسته به نوع کیفیت آن متغیر است، برای خرید یه سبد پلاستیکی با جنس خوب باید قیمتی حدود 100 هزار تومان هزینه کنید.

البته قیمت های کمتر و بیشتر از این قیمت هم در بازار برای خرید سبد پیدا می شود، در کل با توجه به بودجه ای که دارید می توانید هر مدلی که بخواهید را تهیه کنید.

مهم ترین نکته برای انتخاب سبد لباس مناسب اندازه سبد لباس شماست، سبد لباس های کوچک و بزرگ در اندازه های مختلف وجود دارد.

نکات خرید سبد رخت پلاستیکی

سبد های لباس سایز های مختلفی دارند و با توجه به فضای خانه و تعداد اعضای خانواده باید به فکر خرید سایز مناسب باشید.

سبد لباس بلند اما باریک برای فضا های کوچک و افراد کم مناسب است، نوع عریض اما کم ارتفاع برای فضا های متوسط ​​و در نهایت خانواده های 3 نفره بهترین گزینه است.

نوع گرد و کوچک خرید مناسبی برای اتاق خواب کودک است و سایز بزرگ با تقسیم بندی های مجزا گزینه خرید منطقی برای خانواده های پرجمعیت و فضا های بزرگ محسوب می شود.

شکل سبد لباس نیز بسیار مهم است، بنابراین اگر آن را در حمام قرار می دهید و در عین حال می خواهید از فضای خود به نحو احسن استفاده کنید، شکل مثلثی بهترین انتخاب است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.