آشنایی با ظروف پلاستیکی یخچالی

ظروف پلاستیکی درب دار دارای انواع مختلفی هستند که از جدیدترین نمونه آن ها می توان ظروف پلاستیکی یخچالی را مثال زد.

این نمونه ظروف در ابعاد مختلف تولید می شوند و دارای درب های محکم و نگهدارنده هستند. به همین خاطر هم می توان مواد غذایی جامد و مایع را درون آن ها نگهداری نمود.

این ظروف خاصیت آنتی باکتریال دارند و در مدت زمان استفاده، سبب خراب شدن مواد غذایی درون خود نمی شوند. همین یک مزیت برای خرید این ظروف است.

تولید انواع ظروف پلاستیکی یخچالی با استفاده از دستگاه های استاندارد و مواد اولیه کاملا بهداشتی انجام می‌ شود. این محصولات جزء ظروف پلاستیکی درجه یک هستند.

ظروف درب دار فریزری

 

مشخصات ظروف پلاستیکی یخچالی

ظروف پلاستیکی یخچالی به گونه ای ساخته شده اند که می توان از آن ها برای نگهداری مواد غذایی پخته شده نیز استفاده نمود.

برخی از این نوع ظروف برای نگهداری انواع میوه ها نیز مناسب هستند. در این نوع ظرف های یخچالی علامت حداقل و حداکثر دمای قابل تحمل درج شده است.

جنس ظروف پلاستیکی یخچالی از مرغوب ترین مواد پلاستیکی است که امکان شستشوی آن ها در ماشین ظرفشویی نیز وجود دارد.

انواع ظروف یخچالی با دوام

 

قیمت خرید ظروف پلاستیکی یخچالی

عوامل بسیار زیادی بر قیمت خرید ظروف یخچالی درب دار تاثیر می گذارند. مهم ترین عامل تعیین قیمت این محصولات نوع مواد اولیه به کار رفته برای تولید ظروف پلاستیکی است.

سایز و ابعاد آن ها نیز سبب تعیین قیمت این محصولات می شود. هر چه سایز ظروف پلاستیکی یخچالی بزرگ تر باشد، قیمت فروش آن ها افزایش پیدا می‌ نماید.

در سایت معتبر ما قیمت فروش انواع ظروف پلاستیکی یخچالی در ابعاد مختلف موجود است و شما عزیزان با مراجعه به این سایت و ارتباط با کارشناسان فروش می توانید خرید خود را مقرون‌ به‌ صرفه انجام دهید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.