انواع ظروف پلاستیکی سفید دارای برندهای گوناگونی هستند که نمونه های درجه یک آن ها با مواد اولیه باکیفیت تولید می شوند و ضرری برای سلامتی ندارند.

ظروف پلاستیکی سفید

استفاده از ظروف پلاستیکی سفید ساده و طرح دار طی سال های اخیر بسیار گسترش یافته است و امروزه حتی برای برگزاری بسیاری از مراسمات و جشن تولدها از آن ها استفاده می شود.
انواع ظروف در برندهای مختلف یکی از جدیدترین تولیدات در صنعت پلاستیک می باشند که اغلب به صورت بدون درب و درب دار برای نگهداری مواد غذایی در یخچال و حتی استفاده جهت مسافرت بهترین گزینه هستند.
ظروف سفید رنگ مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارند از این رو استفاده از آن ها در آشپزحانه و حتی برای پیک نیک بهتر از انواع ظروف شفاف و رنگی می باشد.

مشخصات ظروف پلاستیکی سفید

در ادامه به مشخصات ظروف سفید رنگ پلاستیکی اشاره شده است که به طور مختصر عبارتند ازابتدا می توان به جنس آن ها اشاره کرد که معمولاً از مواد اولیه پلی پروپیلین هستند و در برابر گرما و حرارت مقاومت زیادی دارند.
این نمونه ها برخلاف ظروف شفاف نور را از خود عبور نمی دهند بنابراین منجر به فاسد شدن غذاهای بسته بندی شده نمی شوند و به حفظ کیفیت و جلوگیری از تغییر طعم غذا کمک می کنند.
از دیگر مشخصه های مهم آن ها باید به وزن سبک طراحی بسیار متنوع و شیک قابلیت نگهداری در یخچال و فریزر اشاره کنیم.

خرید ظروف پلاستیکی سفید

برای خرید ظروف پلاستیکی به نکات زیر توجه نماییدابتدا به نوع کاربرد آن ها دقت کنید به عنوان مثال برخی مدل ها به صورت چند خانه و درب دار با قابلیت استفاده چند باره طراحی و تولید شده اند.
نکته دیگر این است که اگر برای نگهداری مواد غذایی در یخچال به دنبال این نمونه ها هستید حتماً به سراغ محصولات ضخیم تر ساخته شده از مواد اولیه پلی پروپیلن بروید.
به کیفیت سالم بودن و عدم داشتن هر نوع ترک بر روی آن ها دقت کنید زیرا وجود هر گونه لکه و یا ترک بر روی آن ها نشان دهنده کیفیت پایین محصول در فرآیند تولید دارد.

قیمت ظروف پلاستیکی سفید + خرید و فروش

قیمت ظروف پلاستیکی به برند تولیدی سایز و ابعاد درجه کیفی و همچنین تعداد سفارش شما مشتریان عزیز دارد که معمولاً در این روزها قیمت ها ثابت نیستند و نوسانات زیادی دارند.
با توجه به میزان خرید و فروش گسترده این محصولات قیمت آن ها از 30 هزار تومان تا 200 هزار تومان برآورد می شود اما احتمال افزایش آن ها دور از ذهن نخواهد بود.
در نهایت باید گفت اگر قصد خرید عمده و تامین جدیدترین مدل های ظروف پلاستیکی را دارید برای آگاهی از قیمت روز و انتخاب مدل های طرح دار و درب دار می توانید با مشاوران فروش ما در تماس باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.