معرفی سطلهای شفاف

سطلهای شفاف، سطل هایی هستند که به صورت بدون رنگ تولید می شوند و محتویات درون آن قابلیت رویت دارند.

سطل های شفاف مناسب برای نگهداری انواع محصولات لبنی و محصولات خوراکی مانند پاستیل و شکلات می باشد.

سطل های شفاف به صورت درب دار تولید شده‌ اند و دارای دسته های مقاومی هستند که این دسته ها حمل و نقل سطل را راحت و آسان می کنند.

سطل شفاف کوچک

ویژگی انواع سطل

سطل شفاف پلاستیکی دارای ابعاد گوناگونی بوده و این سطل ها سایزبندی استاندارد و مشخصی دارند و امکان سفارشی سازی در سایز دلخواه مشتری وجود دارد.

سطل های شفاف با اشکال هندسی مختلفی تولید شده اند. این محصولات دارای ضخامت های مختلفی هستند و هرچه ضخامت سطل شفاف بیشتر باشد، میزان مقاومت آن در برابر شکستگی افزایش می یابد.

از دیگر ویژگی سطل شفاف می توان به وزن سبک آن اشاره کرد. این سطل ها دارای وزن استاندارد هستند و بدنه آن ها در برابر ضربه و فشار مقاوم است.

سطل شفاف سایز بزرگ

 

آسان ترین روش خرید سطل شفاف

آسان ترین و راحت ترین روش خرید به قیمت درب کارخانه، خرید اینترنتی است. امروزه فروشگاه های زیادی اقدام به عرضه و فروش مستقیم انواع سطلهای شفاف کرده‌ اند.

در خرید اینترنتی شما قابلیت مشاهده انواع محصولات را دارید. در نتیجه می توانید این محصولات را از نظر کیفیت و قیمتی که دارند، با یکدیگر مقایسه کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی webcoplast.com انواع سطل شفاف را با بالاترین درجه کیفیت به صورت عمده عرضه می کنیم. شما از طریق برقراری ارتباط با کارشناس فروش این مجموعه قادر به ثبت سفارشات خود به صورت عمده و در تعداد بالا هستید.

کارشناسان با راهنمایی های لازم قادر به ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود هستند و به خرید بهترین محصول کمک می نمایند. افراد با خرید محصولات شیک و با کیفیت از تخفیف های خوبی بهره مند می شوند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.