معرفی کامل انواع سطل شفاف

انواع سطل شفاف بر اساس شکل در چندین دسته متعدد تولید می‌ شوند که شامل سطل برنج، سطل پلاستیکی مربعی، سطل پلاستیکی بیضی و سطل گرد هستند.

سطل های برنج از نمونه سطل های شفاف هستند که برای نگهداری انواع حبوبات و برنج ها گزینه عالی به شمار می روند.

این سطل ها به خاطر این که خاصیت آنتی باکتریال دارند از نفوذ حشره در حبوبات جلوگیری می کنند.

این نمونه سطل ها معمولاً دارای پیمانه و پدال هستند، سطل های پلاستیکی شفاف از نوع مربع به دلیل فرم چهارگوش برای نگهداری مواد غذایی مناسب می باشند.

نمونه های بیضی شکل سطل شفاف هم در صنعت های مختلف کاربرد دارند، این سطل ها با استفاده از مواد بهداشتی تولید می شوند و جزء محبوب ترین محصولات پلاستیکی برای استفاده هستند.

انواع سطل شفاف

 

مشخصات سطل شفاف با کیفیت

انواع سطل شفاف با کیفیت به صورت درب دار و بدون درب با ابعاد متنوع، طرح های گوناگون و مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند.

این سطل ها فروش بالایی دارند و در سایزهای مختلف به فروش می رسند، نمونه درب دار این محصولات از خروج مایعات درون خود به بیرون جلوگیری می کند.

همچنین این سطل ها به دلیل این که با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک مرغوب تولید می شوند طول عمر بالایی دارند.

نوع مواد اولیه و مواد پلاستیکی که برای تولید این سطل ها مورد استفاده قرار می گیرد، از نوع درجه یک می باشد به همین دلیل هم این محصولات در برابر ضربه مقاوم هستند.

سطل شفاف درب دار

خرید مقرون به صرفه سطل شفاف

بیشتر افراد به هنگام خرید سطل شفاف پس از کیفیت این محصول به دنبال خرید مقرون به صرفه آن هستند.

خریداران برای ثبت سفارش ثبت شفاف می توانند به صورت اینترنتی نیز اقدام نمایند، در سایت webcoplast.com نمونه های متنوع و برندهای مختلف از سطل شفاف موجود هستند.

شما عزیزان می توانید با مشاوره گرفتن از کارشناسان فروش با تجربه این مجموعه اینترنتی، خرید سطل شفاف را از نوع با کیفیت و مقرون به صرفه داشته باشید.

 

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.