تصور توده ای لباس کثیف، در گوشه ای از کمد یا اتاق واقعا ناراحت کننده است، با استفاده از سبد رخت درب دار، نگهداری لباس های کثیف و نظم بخشیدن به کمد لباس بسیار راحت شده است. این سبد با طراحی زیبا و رنگ بندی متنوع از بهترین نوع پلاستیک فشرده ساخته شده و پاسخگوی هر نوع سلیقه و نیاز مصرف کننده است. شرکت های تولید کننده لوازم پلاستیکی با تولید و فروش سبد رخت درب دار، در سایزهای مختلف این امکان را برای مصرف کننده فراهم نموده اند تا با توجه به هر فضایی که در اختیار دارند، بتوانند سبد رخت مورد نظر خود را با سایز مناسب خریداری کنند.

فروش سبد رخت درب دار

مدل های مختلف بافت رنگی سبد رخت پلاستیکی

مدل های مختلف بافت رنگی سبد رخت پلاستیکی	سبد رخت پلاستیکی درب دار، در مدل های مختلف، رنگ بندی متنوع، سایزهای متفاوت، اشکال گوناگون و با کیفت درجه یک تولید می شود.

شرکت های زیادی به تولید سبد رخت درب دار مشغول هستند و این تعدد شرکت ها باعث تنوع چشمگیری در این محصول شده است.

از انواع سبد رخت پلاستیکی می توان به مدل بافت این سبد اشاره کرد که با تنوع رنگ و زیبایی طرح، نظر هر خریداری را به خود جلب می کند.

بهترین مکان برای قرار دادن این سبد در کنار لباسشویی است، تنوع در سایز این سبدها باعث شده تا در کوچکترین فضای کنار لباسشویی، امکان استفاده از یک سبد زیبا و خوش طرح و رنگ میسر باشد.

این سبدها بگونه ای طراحی شده اند که لباس های کثیف درون آن بر اثر گذشت زمان بو نگیرد ، درب و بدنه سبد دارای سوراخ و مشبک شده است و این طراحی باعث جریان هوا بین لباس ها شده و سلامت و بهداشت لباس ها را تضمین می کند.

مقایسه قیمت سبد رخت درب دار با کیفیت مناسب

مقایسه قیمت سبد رخت درب دار با کیفیت مناسب سبد رخت درب دار از پلاستیک فشرده درجه یک تولید شده و با توجه به کیفیت عالی این سبد، قیمت آن بسیار مناسب است.

سبد رخت تولید داخل از نظر کیفیت و زیبایی با نوع خارجی آن قابل رقابت است و تولیدات بعضی از شرکت ها بمراتب از نوع خارجی آن بهتر و سرآمدتر است با این تفاوت که از نظر قیمت بسیار ارزان تر و به صرفه تر است.

بدلیل تفاوت قیمت سبد رخت درب دار ایرانی با نوع خارجی آن، این محصول بازار صادرات بسیار خوبی دارد و هرساله اکثر شرکت ها حجم زیادی از محصول تولیدی خود را به کشورهای همسایه صادر می کنند.

کشورهایی مانند عراق، افغانستان، پاکستان و امارات متحده عربی، وارد کننده لوازم پلاستیکی منزل من جمله سبد رخت درب دار، از ایران هستند و با بازاریابی مناسب تر مسلما میزان صادرات و کشورهای هدف افزایش خواهد یافت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید