سبد های لباس از جمله وسایلی می باشند که بدلیل تنوع رنگ و طرحی که دارند موجب زیبایی هر چه بیشتر محیط اتاق و حمام ها می شوند. این محصول مناسب با طرح و سلیقه های مختلف با متریال های متنوعی مانند پلاستیک، چوب، حصیر و پارچه تولید می شود. خریداران این کالا جزء افرادی هستند که همواره به نظم و آراستگی محیط زندگی خود اهمیت می دهند. با کمی حوصله و دقت می توان با بکارگیری وسایل ساده در عین حال کاربردی تغییر زیادی در دکوراسیون داخلی منزل ایجاد کرد. سبد لباس گرد در طرح ها و رنگ های متنوع یکی از همین وسائل است.

عرضه کننده سبد لباس گرد به سراسر ایران

سبد لباس گرد در بسته بندی های 12 عددی

سبد لباس گرد در بسته بندی های 12 عددی	 سبد لباس گرد به سبب شکل استوانه ایی مانندی که دارد، برای اکثر محیط ها مناسب و متداول تر می باشد. البته همانطور که بیان شد این محصول در طرح های مختلفی ساخته می شود که مشتریان بر حسب سلیقه ی خود می توانند آن را انتخاب کنند.

تنوع متریال سبد های لباس گرد، سبب شده تا طرح های جذابی از این محصول در بازار موجود باشد. متداول ترین مواد اولیه سازنده ی سبد لباس موارد زیر می باشند :

  • پلاستیک
  • حصیر
  • چوب
  • پارچه

تقریبا پایه و اساس تمام سبد ها متریال های ذکر شده می باشند. ریزه کاری های فراوانی نیز جهت زیباسازی هرچه بیشتر، روی این محصولات انجام می شود مانند انواع رنگ آمیزی ها، گلدوزی و چسباندن انواع سنگ های تزئینی کوچک. 

اما فاکتور های مهم در انتخاب سبد مناسب چیست؟ اولین و مهم ترین معیار، قابلیت شستشو و تهویه مناسب این محصول می باشد. یک سبد رخت لباس باید دارای روزنه های مناسبی برای گردش هوا درون خود داشته باشد تا از بو گرفتن لباس های مرطوب جلوگیری و به خشک شدن آن کمک کند. 

سبد های لباس گرد توسط تولید کنندگان در بسته بندی های 12 عددی برای فروش عمده به بازار عرضه می شوند. 

اهمیت تولید سبد لباس در ایران

اهمیت تولید سبد لباس در ایران سبد های گرد لباس برای پاسخگویی به نیاز مختلف مشتریان محترم در ابعاد و سایز های مختلفی تولید می شوند. سلیقه افراد خانواده، فضای مورد نظر و همچنین میزان استفاده از این محصول، و همچنین کیفیت نقش تعیین کننده ایی در انتخاب این محصول دارد.

فروش این محصول توسط نمایندگی کارگاه های تولید سبد لباس در شهر های مختلف کشور صورت می گیرد. خریداران  میتوانند علاوه بر کسب اطلاعات مختلفی نظیر شکل، طرح و سایز، این سبد ها را بطور مستقیم از این مراکز خریداری نمایند. 

خرید از مرکز فروش این محصول یک روش مقرون به صرفه، مطمئن و بدون محدودیت مکانی و زمانی برای مشتریان محترم می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید