سطل آشغال زیر کابینت از مهمترین وسایل بهداشتی مورد نیاز در هر آشپزخانه ای است و در دید نبودن آن از نکات بسیار مهم، برای حفظ نمای ظاهری آشپزخانه می باشد. به همین دلیل در سال های اخیر سطل آشغال زیر کابینت به بازار آمده است. این سطل ها از نظر شکل، اندازه و رنگ بسیار متنوع و کاربردی هستند. سطل های زیر کابینت از انواع ریلی، کشویی، لمسی، تک مخزنه و دو مخزنه‌، با کیفیت درجه یک و مرغوب تولید و بصورت عمده به بازار لوازم آشپزخانه جهت مصرف داخل و صادرات عرضه می گردد و بدلیل قیمت مناسب، کیفیت عالی و تنوع طرح و رنگ، بازار صادرات بسیار خوبی پیدا کرده است.

صادرات سطل آشغال زیر کابینت به صورت عمده

میزان مصرف سطل آشغال زیر کابینت

میزان مصرف سطل آشغال زیر کابینت	سطل آشغال از ملزومات هر آشپزخانه است. قرار دادن سطل آشغال در گوشه آشپزخانه نه تنها غیر بهداشتی و غیر اصولی است، باعث ناخوشایندی در ظاهر و نمای آشپز می شود که این مشکل با تولید سطل آشغال زیر کابینت مرتفع شده است.

جایگاه این نوع سطل، معمولا در محل کابینت زیر سینک است و با توجه به فضای موجود در زیر سینک انواع سطل آشغال با ابعاد و اشکال مختلف در بازار موجود است.

روی بعضی از کابینت ها بطور پیش ساخته ابزاری برای محل قرار دادن سطل آشغال تعبیه شده است و هنگام خرید سطل، به اندازه و سطل مناسب برای نصب روی این ابزار باید دقت شود.

این سطل ها از جنس پلاستیک فشرده و درجه یک تولید شده و به راحتی از محل ریل تعبیه شده روی کابینت در آمده و شسته و تمیز می گردد و به دلیل استفاده از پلاستیک درجه یک براق و ضد بو است.

در سال های اخیر، سطل آشغال زیر کابینت به پرمصرف ترین لوازم آشپزخانه ای تبدیل شده است. بهترین نمونه این سطل، مدل دو مخزنه آن برای جدا سازی زباله های تر و خشک است.

با توجه به کیفیت خوب و قیمت مناسب این محصول، صادرات به کشورهای همسایه پر رونق است و تقاضای بالای داخلی و کشورهای مجاور باعث بهبود کیفیت و کارایی این نوع سطل آشغال شده است.

شرکت تجاری سطل آشغال زیر کابینت

شرکت تجاری سطل آشغال زیر کابینت شرکت های تجاری زیادی به تولید سطل آشغال زیر کابینت مشغول هستند و هر شرکت برای جذب مشتری بیشتر و فروش بالاتر روز به روز بر امکانات این نوع سطل می افزاید و همین امر باعث رشد در تولید و کیفیت این محصول شده است.

این شرکت ها در صدد هستند محصولات خود را در سطح و کیفیت برندهای خارجی تولید کنند و نه تنها جوابگوی سلیقه و نیاز مصرف کننده داخلی باشند بلکه در امر صادرات نیز پر تقاضا و پرفروش گردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید