سطل زباله حیاط از مهم ترین تجهیزات نظافتی هر خانه و ساختمانی به شمار رفته و ضمن پاکیزگی بخشیدن به فضای حیاط، از شیوع انواع آلودگی و بیماری های میکروبی جلوگیری می نماید. این نوع سطل ها از جنس و متریال مختلف تولید شده و دارای ابعاد و حجم های متعددی نیز هستند. به علاوه مدل های متنوعی همچون سطل زباله پدالدار، سطل زباله پایه دار، سطل زباله ساده و … از آن قابل مشاهده می باشد. اکنون با وجود اینکه این سطل جزو الزامات در هر حیاطی محسوب می‌شود؛ لذا خریداران عمده زیادی سمت آن برای خرید درخواست داده اند.خریداران عمده سطل زباله حیاط

سطل زباله حیاط در طرح های مختلف

سطل زباله حیاط در طرح های مختلف	 سطل زباله حیاط، تاثیر زیادی را در وجهه و نمای حیاط یک خانه ایفا می کند؛ هر چقدر طرح و مدل سطلی که در این فضا به کار برده می شود؛ بروزتر و زیباتر باشد؛ نمای خانه نیز بیشتر حفظ شده و نوع سطل کاربردی در حیاط، به نوعی بیانگر نوع خانه یا ساختمان موردنظر نیز خواهد بود.
به علاوه اینکه وجود این سطل ها در حیاط، در دفع آشغال و زباله بسیار موثر واقع شده و فضایی پاک و عاری از کثیفی را به آپارتمان نشین ها یا حیاط منازل ویلایی اعطا خواهد کرد.
اما می خواهیم طرح های مختلفی که برای این سطل از سوی تولیدکنندگان در نظر گرفته شده را به طور کلی بیان نماییم که هر کدام از آن ها متناسب با سلیقه خاصی بوده و به عنوان المان های مهم ساختمانی، بیشترین نقش را ایفا می کنند:

  • سطل زباله حیاط در طرح های لوکس
  • سطل زباله حیاط در طرح های چوبی
  • سطل زباله در طرح های فانتزی
  • سطل زباله در طرح های ساده

فروش سطل زباله حیاط

فروش سطل زباله حیاطفروش سطل زباله حیاط با جنس های متنوعی انجام شده که روند انتخاب را برای خریداران با وجود گزینه های بسیار، کمی سخت کرده است.
اما خریداران می توانند با گرفتن مشاوره از کارشناسان فروش حاضر در مراکزی همچون مرکز فوق، از انتخابی دقیق و دلخواه برخوردار شده و به نتایجی خوب دست پیدا کنند.

حال یکی از پرفروش ترین و البته لوکس ترین سطل زباله های حیاطی که با ساختمان های جدید و بروز سنخیت داشته و قطعاً در تکمیل تر کردن نمای آن ها بسیار مفید ظاهر خواهد شد؛ سطل زباله چدنی است.
از این سطل علاوه بر حیاط آپارتمان ها و منازل، برای محوطه های باز و پارکی نیز استفاده کرده و نهایت زیبایی را در فضا توسط آن به وجود می آورند.

برای سطل زباله چدنی حیاط که انتخاب شیک پسندان به شمار می رود؛ می توان چنین تعاریفی را ارائه داد:

  • دارای رنگ ثابت و پایدار
  • دارای ظرفیت های متوسط تا بزرگ
  • ملقب به سطل زباله دو منظوره (کاربردی و تزیینی)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید