جای نان به دلیل تماس مستقیم با مواد خوراکی درون آن، می بایستی متناسب با اصول استاندارد محصولات خوراکی یا همون فود گرید باشد. از این رو کارخانجات تولید این نوع پلاستیک، تحت نظارت سازمان بهداشت به تولید خود می پردازند و بسیاری از آنان به سطح کیفیت بهداشتی تضمینی دست یافته اند. به گونه ایی که حتی اقدام به صادرات لوازم آشپزخانه به کشورهای همسایه نموده اند و توانسته اند با نوع خارجی این کالاها رقابت نمایند.

پرفروش ترین جای نان با کیفیت ارزان

میزان استفاده کنندگان جای نان پلاستیکی

میزان استفاده کنندگان جای نان پلاستیکی	صنعت پلاستیک، یکی از صنایع رو به رشد و با سابقه در ایران می باشد که با پیشرفت چشمگیری در سال های اخیر روبه رو بوده است. کارخانجات تولیدی جای نان پلاستیکی با بهره گیری از ماشین آلات مدرن و همچنین مهندسان کارآزموده در محیط آزمایشگاهی با کیفیت به تولید محصول نهایی خود پرداخته اند. از این رو توانسته اند اطمینان مشتریان خود را در  دارا بون استاندارد و کیفیت بالا جلب نمایند.

تأمین کنندگان این محصول در تلاش اند که انواع جای نان را در ابعاد و سایزهای همچنین طرح و مدل های مختلف، مطابق با نیاز مشتریان خود تولید کنند. بنابراین خریداران می توانند مشخصات انواع این کالا را در مرکزهای فروش آن مطالعه نمایند و سپس طرح و رنگ مورد نیاز خود و متناسب با دکور خانه را سفارش دهند.


قیمت به روز جای نان در ایران

قیمت به روز جای نان در ایراناز آنجایی که نان دارای مقدار زیادی مواد معدنی، انرژی و قند است، پژوهشگران به مصرف روزانه آن برای داشتن رژیم غذایی مناسب تاکید داشته اند. به علاوه نان، در بین ایرانیان از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد. از این رو نگه داری آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و جای نان به تازه ماندن و حفظ آن کمک شایانی می نماید. به جهت جلوگیری از اصراف و دور ریزی نان، این محصول متقاضیان بسیاری در بازارهای داخلی دارد.

تولیدکنندگان آن طیف گسترده ای از این محصول را برای رفاه حال مشتریان عرضه کرده اند و هر خانواده متناسب با آشپزخانه خود می تواند جای نان خود را تهیه نمایند. قیمت جای نان بستگی به جنس آن دارد. از این رو نوع فلزی آن دارای نرخ بالاتری می باشد و نوع حصیری و پلاستیکی آن تقریبا محدوده قیمت های یکسانی دارند.

به طور کلی قیمت جای نان پلاستیکی دستخوش تغییراتی نیز می گردد در نتیجه برای دریافت قیمت به روز آن بایستی از مراکز فروش آن استعلام گرفت اما همان طور که می دانید صنعت پلاستیک در ایران جز صنایع فعال است و سالانه حجم انبوهی از این محصولات به بازار عرضه می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید