برنج از جمله مواد غذایی است که در سبد غذایی ایرانیان جایگاه ویژه ایی دارد. دو نوع روش متداول آبکشی و کته برای پخت برنج وجود دارد. در روش آبکشی، آب برنج پس از پختن از آن جدا شده و به آن حرارت ملایم داده می شود. سبد آبکش برنج وسیله ایی است که با آن می توان آب را از برنج جدا نمود. این محصول بواسطه روزنه هایی که دارد، دانه های برنج را در خود نگه داشته و آب را عبور می دهد. بنابراین می توان گفت، سبد آبکشی برنج از ملزومات آشپزی بوده که تقریبا در هر خانه ایی یافت می شود. علاوه بر خانه ها، رستوران ها و آشپزخانه ها نیز از این محصول استفاده فراوانی می کنند. 

پخش کنندگان سبد آبکش برنج

سبد آبکش برنج درسایز های مختلف

سبد آبکش برنج درسایز های مختلف 	سبد آبکشی تنها برای برنج استفاده نمی شود. می توان برای شستن و جداسازی آب از انواع مواد غذایی مانند ماکارانی، میوه و سبزیجات و … از آن استفاده کرد. بنابراین می توان گفت این محصول یکی از پر کاربرد ترین وسایل آشپزخانه محسوب می شود. 

در گذشته بیشتر از آبکش های فلزی و چوبی استفاده می شد اما بدلیل معایبی مانند وزن بالا، زنگ زدن و پوسیدن به تدریج جای خود را به آبکش های فلزی ضد زنگ و پلاستیکی دادند. این نوع آبکش ها به نسبت طرح های قدیمی آن، با دوام تر، شکیل تر و کاربردی تر می باشند. 

توزیع کنندگان سبد آبکش برنج، این محصول را در طرح، جنس و ابعاد مختلف برای پاسخگویی به نیاز های مختلف مشتریان در بازار عرضه می کنند. خریداران محترم می توانند این کالا را بصورت مستقیم و از نمایندگی های معتبر فروش این محصول تهیه کنند. 

به سبب کاربرد وسیع این کالا در امر شستشو و آبکشی، سایز ها و ابعاد متفاوتی از آن در بازار موجود است. مصرف کنندگان محترم می توانند بر حساب نیاز و میزان استفاده شان از این محصول، سایزی مناسب را انتخاب کنند. 

توزیع کنندگان سبد آبکش برنج

توزیع کنندگان سبد آبکش برنج تغییرات ظاهری فراوانی روی این سبد ها ایجاد شده است که سبب سهولت استفاده از آن ها میشود. از جمله این تغییرات کاربردی می توان به ایجاد دستگیره های مخصوص برای جا به جایی راحت تر، تعبیه درب برای جلوگیری از بیرون ریختن مواد غذایی و قرار دادن پایه برای دادن ارتفاع از سطح اشاره کرد. 

تولید کنندگان این محصول، معمولا سبد های آبکش برنج را در طرح ها و رنگ های جذاب با ظاهری بسیار زیبا تولید می کنند تا سلیقه های مختلفی را پوشش دهند. جنس این محصولات معمولا از پلاستیک، سیلیکون و استیل های ضد زنگ می باشد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید