یکی از سبدهایی که در خانه های ایرانی جا خوش کرده و از آن برای جمع آوری رخت چرک و یا پهن کردن لباس های شسته بهره می برند، سبد رخت پلاستیکی است که وزن کم آن امکان جابجایی اش را به راحتی میسر کرده و از همه مهمتر اینکه بادوام تر از هر سبد دیگری است، به همین دلیل بانوان به آن توجه خاصی دارند. حال فرصتی مناسب میسر گشته تا بتوانید به سفارش سبد پلاستیکی باکیفیت و شیک پرداخته و از کمترین قیمت سبد پلاستیکی برخوردار شوید.

قیمت فروش سبد رخت پلاستیکی باکیفیت شیک

مشخصات سبد رخت پلاستیکی صورت دسته دار

مشخصات سبد رخت پلاستیکی صورت دسته دار یکی از لوازم کاربردی در منزل که خانم ها به وقت جمع کردن لباس های چرک به سراغ آن رفته و یا می خواهند با آن لباس های شسته را در یک جا انباشت کرده و سپس پهن کنند، سبد رخت است که بهترین نوع آن سبد رخت پلاستیکی می باشد، چرا که در مقایسه با سبدهای دیگر، هم سبک تر بوده و هم تنوع ظاهری بیشتری را به خود اختصاص داده است، ضمن اینکه کیفیت و عمر بالاتری را نیز به همراه دارد.

اما یکی از انواع سبد رخت پلاستیکی که هم از لحاظ رنگ و ظاهر و هم از حیث مدل و کارکرد، باب دل خیلی از خانم ها می باشد، سبد رخت صورتی دسته دار است که در ادامه به ذکر مشخصات مهم آن خواهیم پرداخت:

  1. بهترین نوع این سبد از جنس پلاستیکی باکیفیت برخوردار می باشد، چرا که از متریال و مواد اولیه پلاستیکی درجه یک در ساخت آن بهره برده اند.
  2. همچنین مدل های جدید این محصول شامل سبد رخت صورتی دسته دار با درپوش گشته که با قرار گرفتن درپوش روی آن، لباس های چرک مخفی خواهند ماند.
  3. این سبد زیبا و کاربردی دارای منافذ یا سوراخ هایی در سطح خود بوده که باعث رفت و آمد هوا به داخل و در نتیجه عدم بو گرفتن لباس ها خواهد شد.
  4. نسبت به رطوبت مقاوم بوده و همچنین در مقابل ضربه نیز چنین واکنشی را از خود بروز می دهد.
  5. ابعاد متوسط و بزرگ را شامل گردیده که هر یک با رنگ های صورتی ملایم و صورتی پر رنگ به نمایش درآمده اند.

خرید کلی سبد رخت پلاستیکی برای صادرات

خرید کلی سبد رخت پلاستیکی برای صادرات اگر تصمیم به تهیه سبد رخت عمده گرفته اید، یکی از بهترین محصولاتی که می توانید آن را با اطمینان برگزیده و رضایت کافی را از انتخاب آن بدست آورید، سبد رخت پلاستیکی است که در مقایسه با سبدهای دیگر، نه تنها از مشخصه های ظاهری و کیفی بهتر برخوردار بوده، بلکه می توان اعلام داشت قیمت سبد رخت پلاستیکی نیز بسیار مناسب بوده و از این رو قدرت خرید بالا را از آن همه نموده است؛ اکنون شرایط برای خرید کلی سبد رخت پلاستیکی میسر بوده و می توانید آن را اینگونه سفارش دهید:

  • سبد رخت درجه یک با رنگبندی های شاد و مطابق با هر سلیقه
  • در مدل های ساده و درپوش دار
  • سبد رخت پلاستیکی طرح بامبو، طرح حصیری، طرح پنجره دار و غیره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید