سبد آبکش یکی از وسایل پر کاربرد در هر آشپز خانه ای است که معمولا برای جداسازی انواع مواد خوراکی مانند ماکارانی و برنج از آن ها استفاده می شود. خانم های با سلیقه ایرانی علاوه بر انتخاب محصولات کاربردی برای پیش برد امورات خود در خانه به خصوص مسائل مربوط به آشپز خانه، به زیبایی و شیک بودن کالا های مد نظر نیز دقت فراوانی می کنند. جهت آشنایی با انواع مدل ها و اطلاع از بروز ترین قیمت سبد آبکش با ما همراه باشید.

قیمت سبد آبکش در بازار بین المللی

پرکاربرد ترین سبد آبکش در آشپزخانه

پرکاربرد ترین سبد آبکش در آشپزخانه	همان طور که گفته شد سبد آبکش یکی از پر کاربرد ترین محصولات موجود در آشپزخانه است. بانوان ایرانی برای موارد گوناگونی از این محصول استفاده می کنند که شایع ترین آن آبکش کردن برنج و ماکارانی و همچنین قرار دادن میوه و سبزی بعد از شست و شو و پیش از چیدن در ظروف مخصوص خود به منظور گرفتن آب حاصل از شستن آن ها است. آبکش ها علاوه بر مصارف خانگی، در رستوران ها و فست فودی ها نیز کاربرد زیادی دارند و از آن ها برای سرخ کردن سیب زمینی و انواع خوراکی های سوخاری از قبیل مرغ و قارچ و … بسیار استفاده می شود. البته این را هم باید در نظر داشت که هر آبکش مختص به یک کاری تولید می شود و به عنوان مثال نمی شود از آبکش مخصوص فست فودی ها برای آبکش کردن برنج استفاده کرد، زیرا سوراخ های این آبکش مخصوص مرغ و یا اسلایس های سیب زمینی و قارچ تعبیه شده و برنج به دلیل دانه های ریزش از آن رد می شود. پس بنابراین در هنگام خرید باید دقت نمود و متناسب با نیاز، محصول مورد نظر را انتخاب کرد.

ارزان ترین قیمت سبد آبکش

ارزان ترین قیمت سبد آبکش سبدهای آبکشی امروز با توجه به کاربرد های متنوعی که دارند با مواد اولیه مختلفی تهیه و تولید می شود که به برخی از آن ها اشاره می کنیم: 

  • سبد های آبکش پلاستیکی
  • سبدهای آبکش فلزی
  • سبد های آبکشی چوبی
  • و …

شرکت های تولیدی انواع آبکش در کشور ما با توجه به نیاز بازار و در نظر گرفتن سلایق مشتریان اقدام به تولید انواع آبکش با مدل های مختلف در طرح ها و رنگ های متنوع نموده و سعی بر این دارند تا در یک بازار رقابتی، ازران ترین سبد آبکش با بهترین کیفیت را به خریداران عرضه نمایند.

شما نیز می توانید به منظور یک خرید آسان و بی دغدغه و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد به بازار، با مدیران فروش ما در ارتباط باشید و محصولات مد نظرتان را بعد از سفارش در کمترین زمان درب منزل تان دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید