یکی از محصولات خوراکی بسیار پر استفاده، مهم و ضروری که در بین خانوار جایگاه ویژه‌ای دارد و در ایران نیز دارای حرمت و احترام بالایی می باشد نان ها هستند، آنها در مجاورت با هوا خشک یا بیات می‌شوند بنابراین برای جلوگیری از اسراف نان محصولی تولید شده است به نام جانانی که در واقع ظرف نگهداری نان می باشد و انواع مختلفی دارد د، ر این مطلب درباره جانانی گرد توضیحات مختصری به شما ارائه میدهیم.

فروش ویژه جانانی گرد

موارد استفاده از جانانی قفل دار

موارد استفاده از جانانی قفل دار جانانی ها عموما در جنس های چوبی، حصیری، پلاستیکی تولید می‌شوند. جانانی پلاستیکی جزء جانانی های بسیار پرطرفدار و محبوب در بازار میباشد. علت محبوبیت این ظروف سبک بودن، قیمت مقرون به صرفه و ارزان و همینطور ضد آب بودن این جانانی ها می‌باشد، جانانی علاوه بر اینکه برای تازه نگه داشتن نان، عدم بیات شدن و کپک زدن و رطوبت گرفتن آن استفاده می شود، برای دیگر محصولات نیز می‌توان استفاده کرد.

به عنوان مثال از جانانی های پلاستیکی برای تازه نگه داشتن سبزیجات و میوه هایی که باید از درون ظروف دربسته نگهداری شود استفاده میکنند. علاوه بر آن می توان برای نگهداری برنج، قند شکر و محصولات این چنینی که نیاز دارند درون ظروف دربسته دور از رطوبت و هوا نگهداری شوند استفاده کرد.

جانانی یک گزینه مناسب برای نگهداری انواع آجیل، حبوبات و خشکبار نیز می‌باشد، به دلیل داشتن درب قفل دار به راحتی بسته شده از نفوذ رطوبت، هوا و آلودگی درون ظرف جلوگیری می کند. ضد آب بوده و سبک می باشد جابجایی و حمل و نقل آن آسان است علاوه بر این خریدن این ظروف به دلیل قیمت ارزانی که دارند برای همه امکان پذیر است. این جانانی طرح ها و رنگ های متنوعی دارد، شما می توانید انواع جانانی گرد، مربع و مستطیل را خریداری کرده و برای محصول مورد نظر خود از نان گرفته تا خشکبار، حبوبات و برنج برای نگه داری درون این جانانی های قفل دار استفاده کنید.

توزیع کنندگان جانانی گرد باکیفیت

توزیع کنندگان جانانی گرد باکیفیت توزیع کنندگان انواع جانانی گرد باکیفیت با هدف ارتقا هرچه بیشتر مرغوبیت این کالا با استفاده از متریال اولیه درجه یک آماده ارائه محصولات پلاستیکی زیبا و کاربردی مانند جانانی قفل دار به شما خریداران محترم میباشد.

برای تهیه جانانی باکیفیت با کارشناسان فروش این گروه های تولیدی تماس حاصل فرمایید و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص انواع مدل های جدید جانانی، نحوه خرید و سفارش این محصول، همچنین قیمت این جانانی ها اقدام به تهیه آن کرده واز این وسیله کاربردی نهایت بهره را ببرید، از اینکه دراین مطلب با ما همراه بودید، نهایت تشکر را از شما داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید