سطل برنج محصولی بسیار پر استفاده در آشپزخانه می باشد. میتوان این کالا را در رنگ های متنوع و بسیار شیک تهیه نمود. این سطل ها از بهترین کیفیت و درجه یک ترین مواد اولیه تهیه شده اند. در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر این کالا با قیمت های فوق العاده مناسب موجود می باشد.

فروش عمده سطل برنج با کیفیت در اصفهان

انواع سطل برنج در سایز بندی های مختلف

انواع سطل برنج در سایز بندی های مختلف	انواع سطل برنج در رنگ های سفید و نقره ای با طرح های زیبا در انواع استوانه ای و پدالی در داخل کشور تولید و به بازار عرضه می گردد. 

این محصول به عنوایک سرویس کامل از کوچک تا بزرگ توسط کارخانه های سازنده طراحی و تولید می شود. در ساخت این کالا از بهترین مواد استفاده شده است.

در تمامی آشپزخانه ها با توجه به دکوراسیون وسایل می توان رنگ دلخواه و طرح مورد نظر را انتخایب نمود. این محصول از بالاترین تنوع در رنگ و طرح برخوردار می باشد.

این سطل ها دارای درب بوده و در بعضی از تولیدات به صورت پدالی طراحی می شوند. مانع ورود رطوبت و گرد وخاک به داخل برنج می شوند. از نفوذ حشرات به داخل جلوگیری می نمایند. این ظروف از ماندگاری بسیار خوبی برخوردار می باشند و در جابه جایی و حمل و نقل دچار تاخوردگی و آسیب نخواهند شد.

تولید کنندگان سطل برنج در سراسر کشور نمایندگی فروش دارند و به صورت عمده این کالا را به بازار داخلی و خارجی عرضه می نمایند. 

تولید کنندگان سطل برنج با قیمت مناسب

تولید کنندگان سطل برنج با قیمت مناسب سطل برنج درانواع بسیار شیک و استانداری به بازار عرضه می شود. قیمت این کالا با توجه به فاکتور های معینی تعیین می گردد. هر چقدر مواد اولیه درجه یک تر و مرغوب تر باشند ارزش این محصول افزایش می یابد.

این کالا درطرح های  مختلفی با رنگ های بسیار زیبا تولید و به سایر استان ها ارسال می گردد. در سراسر کشور این محصول دارای نمایندگی بوده و تمامی خدمات مشاوره ای و معرفی را ارائه می دهد. این محصول دارای کیفیت و استاندارد های جهانی می باشد.

قیمت و فروش سطل برنج با توجه به میزان درخواست و انواع مختلف این کالا تعیین می شود.در خریدهایی به طور عمده و کلی سفارش داده شود تخفیف های بسیار مناسبی توسط تولید کننده در نظر گرفته خواهد شد.

امروزه انواع این محصول در شکل ها و طرح های مختلفی با کیفیت کاملا تضمین شده به خارج از کشور صادر می شود. این وسیله یک ابزار فوق العاده کاربردی در تمام دنیا می باشد.

سفارش و خرید این محصول به صورت عمده با قیمت های بسیار مناسب از طریق مرکز های فروش این کالا امکان پذیر می باشد‌.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید