سبد های پلاستیکی امروزه به یکی از مهم ترین  وسایل خانه تبدیل شده اند این سبد ها می تواند برای نظم دادن به لباس های شما کمک کننده باشند  . این سبد ها انواع زیادی دارند و شما با خرید سبد رخت پلاستیکی نظم رو به منزلتان می برید. فروشگاه های لوازم پلاستیکی از خریداران عمده سبد رخت پلاستیکی می باشد . در ادامه با ما همراه باشید تا بیشر راجع این سبدها و خرید عمده سبد های رخت صبحت کنیم .

فروش سبد رخت پلاستیکی درجه یک

مواد اولیه به کاررفته در سبد رخت پلاستیکی

مواد اولیه به کاررفته در سبد رخت پلاستیکی	 سبد های پلاستیکی با مواد اولیه مختلف ساخته می شود که دارای کیفیت و مرغوبیت متفاوتی می باشند مواد اولیه ساهت این سبد ها پلی اتیلن می باشد که از مواد نفتی درست می شود . مواد اولیه این سبد ها با توجه به مرغوبیت و خلوص به سبد ها مقاومت متفاوتی میدهند .

چون این سبد ها پلاستیکی هستند در محیط های مرطوب مثل حمام و رختکن خراب نمی شوند . این سبد های پلاستیکی در اتاق ها نیز برای منظم کردن وسایل خیلی کاربردی هستند و نظم را به منزل شما اورند.

سبد های رخت پلاستیکی انواع زیادی دارد . در ابعاد مختلف تولید می شوند سبد های لباس حجیم و جادار هستند و می توانید حجم زیادی لباس را در آنها جای دهید .

بعضی از سبد های پلاستیکی لباس  دارای درب می باشند که  جلوه زیبا تری دارد . یکی از بهترین مدل های این سبد سبد های سوراخ دار هستند که رطوبت می تواند از داخل سبد خارج شود و از رشد میکروب ها جلوگیری می کند و البته این جریان هوا در اینکه داخل سبد بوی بدی نگیرد موثر است .

سبد های پلاستیکی لباس دارای دسته می باشند که حمل آنها را خیلی راحت می کند . 

سبد های پلاستیکی رخت در انواع رنگ های مختلف مثل سفید آبی قرمز زرد سبز و … درست می شوند که شما می توانید با خرید هر رنگی مطابق سلیقه و دکوراسیون خانه تان زیبایی را به منزلتان بیاورید .

دوام سبد های رخت پلاستیکی زیاد است و و شما می توانید از این سبد ها مدت طولانی استفاده کنید و باتوجه به جنس پلاستیکی این سبد ها اگر کثیف شوند قابل شستشو می باشند این سبد ها مقاومت بالایی دارند و شما میتوانید لباس های با وزن زیاد را در این سبد ها جای دهید .

خرید سبد رخت از بازار

خرید سبد رخت از بازارحتما شما هم برای خرید سبد های رخت ترغیب شده اید . در بازار انواع زیادی از این سبد ها با طراحی های مختلف عرضه می شود .  قیمت این کالا باتوجه به اندازه و طرح متفاوت می باشد . خریداران عمده این سبد ها فروشگاه های لوازم خانگی هستند . سبد های پلاستیکی هم به صورت عمده هم به صورت تکی به فروش می رسد . با خرید عمده این کالا می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید و یا رونق بیشتری به کار خود دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید