سبد نان یکی از وسایل تزیینی سفره می باشد که امروزه وجود آن در هر سفره ی زیبایی ضروری است و تاثیر زیادی بر شیک بودن و زیبایی سفره دارد. شما می توانید با اندکی خلاقیت سبد نان مدنظر خود را در خانه نیز درست کنید؛ اما در بازار انواع و اقسام سبد جای نان در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی به فروش می رسد و هر کس با هر سلیقه ای می تواند سبد نان مدنظر خود را به راحتی خریداری کند. فروش سبد جای نان درجه یک

طرح های متنوع سبد جای نان

طرح های متنوع سبد جای نان	سبدهای نان انواع مختلفی دارند و در طرح ها و رنگ های بسیار گسترده ای تولید و عرضه می شوند. هنگام خرید سبد نان برای خود باید دقت کنید سبدی که می خواهید بخرید با تم سفره و سایر وسایل شما تناسب داشته باشد و باعث زیبایی و شیک شدن هر چه بیشتر سفره ی شما شود. امروزه اگر به نمونه هایی از سفره هایی که توسط افراد متخصص سفره آرایی شده اند، توجه کنید، متوجه می شوید که این سفره ها به هر سبک و طرحی که باشند، حتما سبد جای نان در آن ها استفاده شده است.

در واقع سبد جای نان اگرچه جزء مهمی از سفره نیست؛ اما در زیبایی و منحصر به فرد بودن سفره ها نقش بسزایی دارد و نشان دهنده ی سلیقه ی شخصی افراد است. سبدهای جای نان اغلب از جنس چوب و حصیر و یا پلاستیک هستند و روی آن ها با پارچه های معمولا گلدار در طرح ها و رنگ های مختلفی پوشانده می شود. گستردگی و تنوع در سبدهای نان آن قدر زیاد است که ممکن است هنگام خرید سبد نان برای سفره ی خود دچار سردرگمی شوید.

صادرات سبد جای نان به عراق

صادرات سبد جای نان به عراقممکن است تصور کنید که سبد نان وسیله ی کم ارزشی است و جایی در صادرات ندارد. اما این امر درست نیست .  صادرات سبد جای نان برخلاف تصور عام جایگاه ویژه ای در صادرات کشور ما دارد و اغلب تولیدکنندگانی که در زمینه ی تولید انواع سبدهای نان فعالیت می کنند، بخشی از محصولات تولیدی خود را به صادرات و فروش به کشورهای دیگر اختصاص می دهند. یکی از کشورهایی که ایران بیشترین صاردات سبد نان را به آن دارد، کشور عراق است. عراق بزرگترین وارد کننده ی انواع سبدهای جای نان است و نمایندگی های زیادی در سراسر این کشور برای پخش این محصول به وجود آمده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی صادرات انواع سبد جای نان به کشور عراق می توانید با مراکز فروش در ارتباط باشید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید