سبد آبکشی یکی از لوازم بسیار ضروری برای هر آشپزخانه می باشد، این سبد پرکاربرد که فواید بسیار مهمی دارد، می تواند در رعایت بهداشت و پیشگیری از بیماری های میکروبی بسیار مفید واقع شود، این کالای با ارزش در اندازه های مختلف، اشکال متنوع، طیف رنگی بسیار وسیع و جنس های استیل و پلاستیکی عرضه می گردد. چنانچه خواهان خرید این محصول پر کاربرد و ضروری می باشید می توانید با کیفیت ترین و مرغوب ترین جنس را نمایندگی های فروش وابسته به این محصول با قیمت مناسب خریداری نمایید.

فروش سبد آبکشی ارزان در بازار

پرکاربرد ترین سبد آبکشی در آشپزخانه

پرکاربرد ترین سبد آبکشی در آشپزخانه 	سبد آبکشی را می توان ضروری ترین و پرکاربرد ترین انواع از بین وسایل موجود در آشپزخانه برشمرد، این محصول در انواع مختلف تاشو، ساده و پایه دار در اندازه ها و ابعاد و اشکال مختلف عرضه می شود.

انواع مختلف از این سبد  های ضروری و پر کاربرد به همراه موارد استفاده آن شامل؛ سبد آبکشی مخصوص برنج، ماکارونی، شستن انواع میوه جات و گوشت ها، سبد آبکشی کشویی مخصوص سینک و بسیاری موارد دیگر را می توان نام برد.

همانطور که گفته شد کاربردهای استفاده از این سبد آبکشی بسیار فراوان و مفید بوده و جهت رعایت بهداشت و پیشگیری از رشد و ورود میکروارگانیسم ها استفاده می گردد.

این نوع از سبد در أنواع مختلف پایه دار، تاشو، مناسب سینک طرفشویی می باشد و دارای انواع جنس های پلاستیکی و استیل بوده و جهت شستن سبزیجات و میوه ها و گذاشتن در یخچال و سینک ظرفشویی و  بیرون از آن مورد استفاده قرار می گیرد.  همچنین سبد آبکشی مخصوص برنج که تراکم بالا در آن  و وجود منفذ های ریز باعث شده که برنج از آن عبور نکرده و آب آن به طور کامل گرفته شود.

صادر کنندگان سبد آبکشی به عراق

صادر کنندگان سبد آبکشی به عراق صادر کنندگان سبد آبکشی تولید کنندگان وسیعی را شامل می شوند ، شرکت های تولید کننده بسیاری در کشور ایران با کیفیت ترین و مرغوب ترین جنس از سبد آبکشی را که از بهترین نمونه مواد اولیه تهیه شده و با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا زیر نظر کارشناسان خبره نظارت و  تولید شده است را در انواع رنگ بندی، طرح ها، جنس ها به کشور عراق صادر کنند.

تولیدات انبوده این محصول با کیفیت بینظیری که داشته، توانسته تقاضا را برای کشور های خارجی از جمله عراق بسیار زیاد کند.

امروزه خلاقیت های عالی و بینظیر و بکارگیری از جدیدترین طرح ها و نوآوری ها در طراحی و تولید این نوع از  سبد که از بهترین مواد تشکیل شده، صادرات پر رونقی را در این باب ایحاد کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید