سرویس سبد رخت شامل سبد رخت های شسته شده و …است که آن ها را برای جمع آوری لباس مورد استفاده قرار می دهند. جای این سبدها داخل حمام بوده و امروزه با مدل های زیبای پلاستیکی، چوبی، حصیری و … قابل عرضه و فروش به صورت ارزان و با کیفیتی بسیار عالی در ایران می باشند.

فروش ارزان سرویس سبد رخت در ایران

انواع سرویس سبد رخت در بسته بندی های متنوع

انواع سرویس سبد رخت در بسته بندی های متنوع	سبدهای رخت امروزه به یکی از سبدهای پرکاربرد داخل منازل تبدیل شده اند که با آن ها می توان انواع لباس های چرک را جمع آوری کرد و برای شستشو به ماشین لباسشویی انتقال داد.
همینطور برای جمع آوری لباس های شسته شده و تمیز نیز به این سبدها نیاز مبرمی احساس شده و هر کدام برای بانوان خانه دار دارای اهمیت زیادی می باشند.
به علاوه نباید این موضوع مهم را فراموش کرد که نوع سبد رخت می تواند تاثیر چشمگیری را در دکوراسیون حمام بر جای بگذارد.
یعنی هر چقدر که زیبایی موجود در سرویس سبد رخت بیشتر باشد و با فضای حمام، همحوانی بیشتری را داشته باشد؛ در نتیجه محیط را نیز به صورت دلنشین تر و آرامش بخش تری جلوی چشمان افراد ظاهر و نمایان می سازد.

اما می خواهیم با انواع این سرویس ها که در بسته بندی های متنوع در بازار موجود می باشند؛ آشنا شویم که آن ها را در گزینه های زیر نام برده ایم:

  • سرویس سبد حصیری آستردوزی شده
  • سرویس سبد چوبی فانتزی
  • سرویس سبد فلزی یا استیل
  • سبد رخت پلاستیکی حفره دار
  • سبد رخت پارچه ای

نمایندگی فروش سرویس سبد رخت

نمایندگی فروش سرویس سبد رخت سرویس سبدرخت شامل چند سبد کوچک تا بزرگ بوده که آن ها را می توان در اتاق خواب و یا حمام برای جمع آوری انواع لباس استفاده کرد.
اما می خواهیم یکی از پرطرفدارترین سرویس های سبد رخت که در مراکزی همچون نمایندگی فروش به نمایش در آمده اند را نام ببریم که آن سبد رخت پلاستیکی می باشد.
بهتر است با برخی از مشخصات این سبدها که بیانگر علت محبوبیت آن بین مصرف کنندگان می باشند نیز آشنا شوید که عبارتند از:

  • سبد های رخت پلاستیکی بسیار جادار می باشند؛ به عبارت دیگر این سبد ها منعطف بوده و لباس های زیادی را در خود جای خواهند داد.
  • تنوع طرح و رنگ در این سبد رخت، بیش از سبدهای دیگر می باشد.
  • از همه مهم تر این است که سرویس سبدرخت پلاستیکی ارزان قیمت تر از سایر جنس ها است.

قابل ذکر است که فروش سرویس سبد رخت در انواعی از جنس، طرح و مدل تحت همین مجموعه که از برترین نمایندگی های فروش محصول مربوطه به شمار می آید انجام شده و در نتیجه می توان به سبد رخت پلاستیکی یا انواع دیگر با کیفیتی قابل قبول و نرخی کاملاً مناسب دسترسی داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید