برخی از وسایل حمام مانند سبد لباس، نظم دهنده ی بسیار مناسبی برای حمام و حتی اتاق می باشند. سبد لباس درب دار اگر در اتاق استفاده شود، جلوه ی جذابی خواهد داشت. چرا که از نظر طرح، در مدل هایی شیک و متنوع و با رنگ بندی های شاد و چشم گیر ساخته می شوند و از طرفی بسته بودن درب آن، مانع از دیده شدن وسایل داخل آن می شود. 

سبد لباس درب دار، به عنوان نظم دهنده اتاق کودک نیز قابل استفاده می باشد. با توجه به بالا بودن سطح حساسیت لباس های کودک، درب دار بودن این سبد ها، مانع از ورود گرد و غبار وسایر آلودگی ها به لباس ها می شود. 

فروشندگان سبد لباس درب دار

سبد لباس درب دار در شکل های بسیار مدرن

سبد لباس درب دار در شکل های بسیار مدرن	سبد لباس درب دار در شکل های بسیار مدرن طراحی و تولید می شود. به نحوی که خیلی راحت، نظر مشتری را جلب می کند. 

سبد های لباس، انواع مختلفی دارند:

  • سبد های لباس پلاستیکی
  • سبد های لباس پارچه ای
  • سبد های لباس حصیری
  • سبد های لباس چوبی

با توجه به نوع نیاز خود، می توانید هر یک از سبد ها را انتخاب نمایید. 

توجه داشته باشید که نوع پلاستیکی سبد های لباس، قابلیت شست و شوی بیش تری در مقایسه با انواع دیگر آن دارد. این امر در رعایت بهداشت، مورد توجه قرار می گیرد. معمولا این نوع سبد ها در حمام، استفاده می شوند. 

سبد های پارچه ای، حصیری و چوبی برای استفاده در اتاق، مناسب هستند. به ویژه برای ست کردن با دکوراسیون اتاق، می توان از آن ها استفاده نمود. 

برای لباس های چرک، بهتر است از سبد هایی استفاده شود که در سطح خود،  منافذ دارند. انتخاب این نوع سبد های لباس، مانع از انتشار بوی نا مطبوع خواهد شد.

رایج ترین مدل های سبد های لباس، استوانه ای و مکعبی هستند. برخی از آن ها به صورت دو قلو نیز ساخته می شوند که علاوه بر زیبایی، امکان نگهداری وسایل بیش تری را فراهم می کنند.

سبد های لباس درب دار، معمولا به نحوی ساخته می شوند که با برداشتن درب آن ها، به راحتی داخل یکدیگر قرار می گیرند. از این رو تعداد زیادی از این سبد ها را می توان در یک سطح کم، جای داد. 

خرید از مراکز معتبر سبد لباس درب دار

خرید از مراکز معتبر سبد لباس درب دارانواع سبد های لباس درب دار را از می توان از مراکز معتبر عرضه کننده، در سراسر کشور خریداری نمود. طیف وسیعی از انواع و اقسام سبد های لباس درب دار آماده ی عرضه به مشتریان مختلف با نیاز های متفاوت، می باشد. 

اطمینان از کیفیت، نتیجه خرید سبد درب دار از مراکز معتبر سبد لباس می باشد. با خرید از این مراکز، از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید