سبد لباس نوزادی یکی از انواع  لوازم  بسیار ضروری در بین وسایل مهم برای لباس های نوزادی و کودکان می باشد، از نظر رعایت اصول و مقررات بهداشتی که باید برای نوزادان صورت بگیرد بسیار ضروری و حائز اهمیت می باشد و بسیار  مفید واقع شده است، از آنجایی که نوزادان بدن بسیار حساسی در برابر انواع آلودگی هایی که با چشم غیر مسلح دید نمی شوند دارند بهتر است لباس های آنها در سبد تمیز و بهداشتی که مخصوص گذاشتن لباس است قرار بگیرد. این محصول با ارزش با قیمت بسیار مناسب به جهت تقاضای فراوان به سراسر کشور عرضه می گردد.

عرضه مستقیم سبد لباس نوزادی به سراسر کشور

سبد درب دار وسایل نوزاد طرح فیل

سبد درب دار وسایل نوزاد طرح فیل سبد درب دار جهت نگه داری از لباس های نوزادان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، این سبد به دلیل وجود درب موجب می شود که آلودگی ها و میکروب ها به لباس تماس نداشته باشد و از نوزاد دلبند شما در برابر سایر میکروارگانیسم های منتقله از این راه، جلوگیری می کند.

سبد درب دار وسایل نوزاد در طرح های فوق العاده جذاب با رنگ بندی شاد و اشکال عروسکی مثل فیلی که بسیار جذاب و شیک بوده و همچنین سایر مدل های دیگر از جمله ، باب اسفنجی، خرسی، خرگوشی، خروسی، ببری، شیری و همچنین انواع اشکال گل ها و حیوانات که ذوق و شادی  کودک دلبندتان را بالا میبرد بیان کرد.

سبد لباس نوزادی به قدری زیبا بوده که چشم هر بیننده ای را جذب کرده و تولید کننده محصول  را با دقتی تمام و تحت نظر افراد مجرب تهیه کرده و از بهترین نوع مواد اولیه و مناسب ترین طرح ها و اشکال در تولید آن بهره گرفته است. 

این سبد زیبا در انواع جنس های حصیری، پلاستیکی، چوبی، فلزی، پارچه ای تولید شده و در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

عوامل موثر بر قیمت سبد لباس نوزادی

عوامل موثر بر قیمت سبد لباس نوزادی عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت سبد لباس نوزادی می توانند موثر باشند از جمله: نوع مواد اولیه، کیفیت سبد، جنس سبد، طرح دار یا بدون طرح دار، عروسکی یا ساده، درب دار یا بدون درب، چوبی یا پلاستیکی، فلزی یا پلاستیکی، حصیری یا پلاستیکی و بسیاری موارد دیگر می باشد.

با توجه به کارایی بسیار مفید این نوع سبد و تامین بهداشت و پیشگیری از ابتلای نوزاد به سایر بیماری های پوستی قیمت بسیار مناسبی داشته و شایسته انتخاب هر ایرانی می باشد.

این محصول درجه یک و  بینظیر  دارای نمایندگی فروش زیادی می باشد. در این مراکز کارشناسان بسیار توانمندی حضور داشته  و اکثر موارد مورد نیاز را در جهت خرید این محصول در اختیار خریدار قرار می دهند.

 سایر طرح ها و مدل های بسیار فراوانی از این نوع سبد در کشور عرضه می گردد. رنگ بندی  بسیار جذاب و زیبای این محصول با کیفیت بی نظیر و  متناسب با دکوراسیون اتاق کودک در انواع و اشکال متفاوت در بازار موجود می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید