می توان گفت سبد لباس پلاستیکی از جمله وسائل ضروری هر خانه ایی بشمار می رود. لزوم جداسازی لباس های چرک از لباس های تمیز باعث جلوگیری از انتشار انواع آلودگی های موجود در الیاف پارچه می شود. این سبد ها معمولا در سایز های مختلف متناسب با نیاز خانواده ها تولید می شوند. طرح های متنوعی از این محصول در بازار موجود است که انتخاب آن بستگی به سلیقه اشخاص و محل مورد استفاده ی آن دارد. شرکت های تولیدی زیادی در کشور با تجهیزات به روز خود اقدام به تولید انواع سبد های پلاستیکی و عرضه ی آن به بازار های داخلی و خارجی می کنند. 

صادرات سبد لباس پلاستیکی به عراق

انواع سبد لباس جهت نگهداری البسه های چرک

انواع سبد لباس جهت نگهداری البسه های چرک	بدلیل اختلاف سلیقه هایی که میان مشتریان وجود دارد، تولید کنندگان این محصول معمولا انواع سبد پلاستیکی با طرح و ابعاد مختلف را تولید و روانه ی بازار می کنند. سبد های لباسی که جهت نگهداری البسه چرک تولید می شوند به لحاظ مواد اولیه سازنده، طرح و رنگ، طبقه بندی و ابعاد با یکدیگر متفاوت می باشند. در ادامه به تشریح هر کدام می پردازیم. 

انواع سبد لباس چرک بر اساس مواد اولیه : 

بدیهی است که یکی از فاکتور های مهم تاثیر گذار بر کیفیت نهایی محصول، نوع مواد اولیه تشکیل دهنده آن می باشد. این محصول از متریال های مختلفی مانند پلاستیک، استیل، کنف، چوب و پارچه تولید می شود. سبد های پلاستیکی به لحاظ استفاده از پلاستیک تزریقی مرغوب، کیفیت و قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر جنس ها دارد.

انواع سبد لباس چرک بر اساس طرح و رنگ:

یکی از موارد تاثیر گذار در جذب مشتری و فروش بیشتر یک محصول، ظاهر زیبا و طراحی شکیل آن است. سبد های لباس امروزی، علاوه بر کیفیت مناسب به لحاظ جنس، ظاهری جذاب و مشتری پسند دارند. این محصول در انواع گرد، مربع و … با رنگ بندی های مختلف در بازار موجود می باشد. 

انواع سبد لباس چرک بر اساس طبقه بندی و ابعاد :

هرچه تعداد نفرات استفاده کننده از سبد لباس بیشتر باشد، حجم آن نیز بزرگتر انتخاب می شود. در برخی مدل ها برای جداسازی لباس افراد از یکدیگر طبقه هایی درون سبد طراحی شده که لباس ها را از یکدیگر تفکیک می کند.

مرکز عرضه سبد لباس پلاستیکی

مرکز عرضه سبد لباس پلاستیکی مرکز عرضه سبد لباس پلاستیکی، این محصول را با کیفیت بسیار عالی از واحد های تولیدی بدست مصرف کنندگان می رساند. خرید عمده از این مراکز به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و از هزینه های اضافی جلوگیری می کند. 

مشتریان محترم می توانند انواع سبد های پلاستیکی را با اطمینان خاطر و بدون واسطه از توزیع کنندگان معتبر این محصول تهیه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید