ظروف پلاستیکی سبز سازگاری بسیار زیادی با محیط زیست دارند و از سرعت تجزیه بالایی برخوردارند همچنین اطمینان زیادی نسبت به سلامت آنها وجود دارد.

ظروف پلاستیکی سبز

اغلب ظروف پلاستیکی موجود در بازار بعد از استفاده قابل بازیافت هستند اما اگر در محیط زیست قرار بگیرند امکان تخریب آنها ممکن است صدها سال به طول بینجامد بنابراین باعث آلودگی محیط زیست می شوند. در سال های اخیر ظروف سبز وارد بازار شده که به ظروف سلولزی یا ظروف گیاهی نیز معروف می باشند. در ساخت این ظروف از مواد بازیافتی استفاده نشده است و اغلب آنها برای ساخت ظروفی همچون بطری های نوشابه و در نگهداری مواد غذایی و خوراکی های مختلف مانند بادام زمینی استفاده می شود. کاربرد این ظروف و استفاده از آنها به قطع درختان کمتری منجر خواهد شد زیرا در ساخت آنها از ساقه گیاهانی مانند گندم چغندر قند و ذرت استفاده می گردد.

سس

مشخصات ظروف پلاستیکی سبز

برای ظروف پلاستیکی سبز که روز به روز به محبوبیت آنها اضافه می‌شود می توان مشخصات زیادی را بیان کرد از جمله این که ظروف پلاستیکی مذکور وضعیت فوق‌العاده سبکی دارند.این محصولاتت ضخامت بیشتری نسبت به ظروف معمولی داشته و در عین حال بسیار سبک تر نیز می باشند. این ظروف فاقد هر گونه ماده نفتی بوده و به این ترتیب باعث بروز مسمومیت ناشی از مصرف مواد غذایی ریخته شده در آنها نمی شوند و این نکته برای کسانی که نسبت به ظروف حساسیت زیادی دارند مهم است. دیگر مشخصه این ظروف تنوع بسیار زیادی است که در این محصولات وجود دارد و به راحتی به هر نوع شکل و حجم و اندازه از این محصول می توان دسترسی داشت.

ظروف درب دار فریزری

خرید ظروف پلاستیکی سبز

اگر می خواهید ظروف پلاستیکی نوع سبز را خریداری کنید باید قبل از هر چیز توجه نمایید که تنوع مورد نیاز شما را به لحاظ شکل و طرح تامین کند. در خرید ظروف سبز ضخامت یکی از معیارهای شما برای خرید باشد چون از این ظروف برای ریختن غذای گرم نیز استفاده می‌شود و عایق بودن این ظروف به شما کمک زیادی می کند. نکته قابل توجه بعدی در خرید این ظروف تجزیه پذیری آنها است که باید اطمینان حاصل کنید این ظروف در کمترین زمان ممکن در طبیعت تجزیه می شوند. هنگام خرید این محصولات باید از چاپ پذیری آنها اطمینان حاصل نمایید که بتوان تصاویر و نوشته های مورد نظر خود را به راحتی با وضوح بالا بر روی آنها چاپ کرد

ظروف پلاستیکی درب دار

قیمت ظروف پلاستیکی سبز + خرید و فروش

قیمت ظروف پلاستیکی سبز نسبت به انواع ظروف دایمی بسیار ارزانتر است اما نسبت به نمونه های پلاستیکی معمولی از قیمت بالاتری برخوردارند.این ظروف به لحاظ اندازه و ابعاد متنوع بوده و به همین خاطر نیز دارای قیمت های مختلفی می باشند. قیمت این محصولات متاثر از مواد مورد استفاده برای تولید آنها بوده و با افزایش قیمت مواد اولیه نرخ ظروف مذکور نیز افزایش می یابد. قیمت این ظروف از 50 تا 150 هزار تومان متفاوت است و با این حال در این دامنه قیمتی امکان تهیه این ظروف وجود دارد.برای اطلاع دقیق از قیمت ها و نمونه های مختلف ظروف سبز با ما تماس بگیرید و اطلاعات خود را در مورد این ظروف بالا ببرید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.