یکی از غلات پر مصرف در ایران برنج می باشد که غذای اصلی در میان ایرانی‌ ها می باشد و بسیار پرطرفدار در میان خانواده ای ایرانی است و نیز غذای محبوب ایرانی ها می باشد. برای نگهداری برنج وسیله ای تعبیه شده است که بتوانیم به دور از آلودگی و رطوبت از آن نگهداری کنیم. ظرف برنج باید در دار باشد و در ابعاد مناسبی طراحی شده باشد. برای خرید سرویس سطل برنج باید به جنس بدنه آن بسیار توجه داشته باشید، زیرا باعث دوام بیشتر سطل برنج می شود.

خرید عمده سرویس سطل برنج

ویژگی های ظاهری سرویس سطل برنج

ویژگی های ظاهری سرویس سطل برنج	سرویس سطل برنج دارای طرح های فوق العاده جذابی می باشد که از رنگ بندی های شاد و متنوع نیز استفاده شده است.

کیفیت ساخت سطل های برنج بسیار بالا است. یک پیمانه مخصوص درون سطل های برنج قرار داده شده است که برای اندازه گیری مورد استفاده خانم های خانه دار قرار می گیرد.

این محصول دارای کیفیت بسیار عالی و کاربردی می باشد و جنس بدنه آن مقاوم و حجم آن برای برنج مناسب می باشد.

جنس انواع استیل سرویس‌ های سطل برنج بسیار مناسب می باشد. زیرا در مقابل رطوبت، گرما و آلودگی ها بسیار مقاوم و مستحکم هستند.

زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می بخشد. طراحی سطل به گونه ای می باشد که با فشار دادن دکمه ای که در آن تعبیه شده است، در پیمانه ریخته می شود و برنج در اطراف آن هدر نمی رود.

پخش کننده عمده سرویس سطل برنج

پخش کننده عمده سرویس سطل برنجاگر به دنبال نظم دادن به آشپزخانه خود هستید و البته یک محفظه که خودش نیز یک پیمانه داشته باشد پیشنهاد ما به شما سرویس سطل برنج می باشد.

باخرید خرید سرویس سطل برنج می توانید حجم برنج را درون آن ریخته و به مرور از آن استفاده کنید. این محصول ظرفیت ها و وزن های مختلفی دارد و بسیار جا دار می باشد.

البته جای زیادی در آشپزخانه را اشغال نمی کند و کلیه قطعات و اجزا و متریال به کار رفته در آن کاملا بهداشتی و مرغوب است و به مشتریان عرضه می شود.

سطح داخلی سطل برنج را می توانید بیرون آورده و مورد شستشو قرار دهید و دوباره و بعد از خشک شدن سر جای خود قرار دهید و مطمئن باشید که هیچ آسیبی به آن نمی رسد.

شرکت پخش کننده سرویس سطل برنج، با استفاده از مواد اولیه مناسب و مرغوب و کاملاً بهداشتی در بسته بندی جدید و متنوع و قیمت ارزان و مقرون به صرفه محصولی کارآمد را در اختیار خریداران قرار می دهد تا به راحتی بتوانند از آن استفاده مناسبی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید