سبد جا نان یک وسیله بسیار شیک، زیبا و ضروری برای خانواده می باشد. این سبد ها بر روی انواع میز و سفره استفاده می شوند و بسیار پر کاربرد هستند. این کالا در سایز های مختلف و طرح بسیار زیبا و شیک در تمامی فروشگاه ها و عمده فروشی ها موجود می باشد. این محصول در طرح های سنتی و فانتزی در قیمت های فوق العاده مناسب جهت فروش ارائه می شوند.

خرید عمده سبد جا نان با قیمت مناسب

سایز بندی مختلف سبد جا نان

سایز بندی مختلف سبد جا نان سبد های مخصوص نان با روکش های پارچه ای فوق العاده زیبا بسیار پراستفاده و ضروری می باشند. می توان از این کالا بر روی انواع میط و یا داخل سفره استفاده نمود. 

طراحی های بسیار متفاوتی از این کالا در بازار دیده می شود که در سایز بندی های مختلفی از کوچک تا بزرگ به فروش می رسند. در واقع این سبد ها به عنوان یک کالای دستی بسیار زیبا و شکیل در بازار عرضه می شوند.

سبد جا نان ساده در سایز بزرگ در بسیاری از مهمانی ها مورد استفاده قرار گرفته و باعث نظم بخشیدن و زیبایی سفره می باشند. در این ظروف می توان انواع نان برش داده شده را قرار داد. 

این کالا در بسیاری از هتل ها، رستوران ها، تالار ها و بسیاری از اماکن دیگر مورد استفاده می باشد. این کالا از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است به همین علت می تواند بهترین انتخاب برای نگهداری نان باشد.

سایزبندی های مختلفی از این سبد ها توسط شرکت های تولیدی به بازار عرضه شده است. در داخل سفره یا روی میز این سبد ها باعث محافظت از نان و سالم ماندن آن در برابر رطوبت و انواع میکروب ها می باشند.

عمده فروشی سبد جا نان ساده درجه یک

عمده فروشی سبد جا نان ساده درجه یکاین سبد های زیبا و پر طرفدار در بسته بندی های مختلف و چند تایی به طور عمده با کیفیت بالا در مراکز معتبر و عمده فروشی های بزرگ در سراسر کشور ارائه می گردد.

 این کالا قابلیت شست و شو داشته و درتهیه آن از پارچه هایی استفاده شده که بسیار زیبا و با کیفیت می باشند. طرح روی پارچه ها گل های ریز و درشت با رنگ های شاد و نشاط آور می باشد.

این محصول دارای ویژگی های فوق العاده ای می باشد و به عنوان یک سوغاتی یا یک هنر دستی در شهر های مختلف به فروش می رسد. در عمده فروشی ها این محصول در نهایت تنوع و کیفیت به خریداران ارائه می شود.

عمده فروشی سبد جا نان، این محصول را به فروشگاه ها ی سایر کشور با قیمت های بسیار مناسب ارسال می نماید. این نوع سبد توسط شرکت های تولیدی این کالا با نیروهای متخصص در شرایط کاملا استاندارد تولید می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید