سبد رخت مربع در اندازه های کوچک، بزرگ و متوسط در تولیدی ها و کارخانه های آن تولید می شود. قیمت این سبد ها باتوجه به اندازه و جنس آن تغییر می کند. در حال حاضر این محصول در فروشگاه های لوازم خانگی و پلاستیک فروشی ها در حال عرضه و فروش می باشد.

خرید سبد رخت مربع با قیمت مناسب

انواع سبد رخت مربع در رنگ های مختلف

انواع سبد رخت مربع در رنگ های مختلف

به طور کلی انواع سبد رخت مربعی در رنگ های مختلف و با جنس های گوناگون در کارخانه ها تولید می شود. از محبوب ترین و پرطرفدار ترین نوع سبد های لباس سبد های پلاستیکی هستند که به دلیل قیمت پایین و مناسب و تنوع زیاد در طرح و رنگ آن انتخاب اول بسیاری از افراد هستند.
از انواع سبد های رخت می توان موارد زیر را نام برد: 

  • سبد های پلاستیکی که از بهترین و متنوع ترین نوع سبد هاست که آن را در شکل های گوناگون تولید می کنند و یکی از مزایای آن این است که در داخل کابینت ها و قفسه های حمام نیز جا می شود 
  • سبد های حصیری این سبد ها عمدتا دست ساز هستند که برخی از آن ها از علف های طبیعی ساخته می شود که از قیمت بالایی برخوردار است اما بسیار زیبا و چشم نواز است  
  • سبد های چوبی که بیشتر از چوب خیزران و چوب درخت بامبو ساخته شده و دست ساز هستند
  • سبد های حصیری آستر دوزی شده که این سبد ها را می توان در خارج از حمام نیز استفاده کرد
  • سبد های پارچه ای که بیشتر از پارچه های پلی استری ساخته می شوند و از تنوع زیادی برخوردار هستند که با داشتن کیفیت بالا و طرح و رنگ های متنع از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند
    در حال حاضر کارخانه هایی در کشور وجود دارند که این سبد ها را در طرح و رنگ های مختلف و متنوع تولید و به بازار عرضه می کنند.

بازرگانی فروش سبد رخت مربع

بازرگانی فروش سبد رخت مربعبازرگانی فروش سبد رخت مربع در سراسر کشور این کالا را عرضه می کند. این سبدها در طرح ها و جنس های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که از برند های مختلفی نیز برخوردار هستند. قیمت این سبد ها توسط تولیدی آن مشخص می شود.
فروش عمده این محصول در فروشگاه های زیادی در سراسر کشور انجام می شود که حجم زیادی از طرفداران را به خود اختصاص داده است. در فروش این نمونه ها با توجه به کوچک بودن آپارتمان ها، به اشغال فضا، رنگ بندی، کیفیت، راحت بودن حمل آن و عمر طولانی آن توجه می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید