برای شروع به کار پرورش عقرب و ایجاد فارم قبل از هر چیز به باکس نگهداری این جانور نیاز است. باکس نگهداری عقرب توسط فروشنده معتبر این محصول در بازار ارائه شده است. خرید باکس نگهداری عقرب با کیفیت عالی از این فروشنده به راحتی ممکن است و کسانی که قصد خرید باکس عقرب برای ایجاد فارم یا مزرعه پرورش و سم گیری از عقرب را دارند می توانند در تماس مستقیم با فروشنده آن را سفارش دهند.

خرید باکس نگهداری عقرب با کیفیت عالی

مشخصات باکس نگهداری عقرب با بهترین کیفیت

مشخصات باکس نگهداری عقرب با بهترین کیفیت

برای پرورش عقرب قبل از هر چیز نیازمند محلی برای نگهداری این جانوران هستیم این محفظه یا باکس باید دارای مشخصات ویژه ای باشد تا بتواند سلامت عقرب را تامین نموده و محیط آرام و تمیزی را در اختیار وی قرار دهد برای این کار معمولا از باکس های استاندارد استفاده می شود که عموما از جنس پلاستیک شفاف هستند و ارتفاع آنها به گونه ای است که عقرب ها نتوانند از آن بیرون بیایند.

درب این باکس ها باید به خوبی چفت شود و فاقد هر نوع درزی یا فاصله ای باشد. این درب ها باید از نوع قفل دار باشند تا به هیچ عنوان امکان فرار عقرب به بیرون از آن وجود نداشته باشد.

قسمت درونی این باکس ها باید فاقد هر نوع خط و خش باشد و در عین حال امکان ورود و خروج هوا به داخل این باکس ها فراهم شود تا عقرب بتواند به راحتی تنفس کند و هوای سالم در اختیار وی قرار بگیرد.

این باکس ها نور را از خود عبور می دهند و به همین دلیل محیط مناسبی برای پرورش عقرب به شمار می ‌آیند. بهترین این باکس ها نسبت به ضربه و مایعات شیمیایی باید بسیار مقاوم باشند و به دلیل استفاده طولانی مدت از ماندگاری بالایی برخوردار باشند. این باکس ها وزن بسیار کمی دارند و حمل و نقل آنها بسیار راحت می باشد.

فروش عمده باکس نگهداری عقرب با کیفیت عالی

فروش عمده باکس نگهداری عقرب با کیفیت عالی

فروش عمده باکس عقرب با کیفیت عالی و قیمت ارزان توسط ارائه کننده این محصول به بازار انجام می شود و با  توجه به تعداد عقربه های مورد نگهداری در هر باکس ابعاد آن ممکن است متغیر باشد.

این باکس ها به صورت عمده عرضه می شوند و خریداران می ‌توانند در تماس مستقیم با فروشنده عمده این محصول نسبت به سفارش آن اقدام کننده همچنین این افراد می‌توانند با مراجعه به همین وب سایت اطلاعات لازم در مورد مشخصات این باکس ها را مطالعه نموده و بر اساس نیاز نوع باکس مورد نظر خود را سفارش دهند تا در اولین فرصت و با تضمین سلامت به آدرس مورد نظر آنها ارسال شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید