برنج از اصلی ترین غذا های ایرانی است و نگه داری آن نیز اهمیت بسیاری دارد. استفاده از سطل برنج در هر خانه باعث می شود که نگه داری این محصول در بهترین شرایط، به راحتی امکان پذیر باشد. سطل برنج از با محافظت چندین برابر، نسبت به ظروف دیگر محصول را در مقابل هر گونه آلودگی حفظ می کند. 

تولید کنندگان سطل برنج در ایران

آشنایی با انواع سطل برنج درجه یک

آشنایی با انواع سطل برنج درجه یک	انواع سطل برنج در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای طرح های مختلف و قابلیت های ویژه ای هستند. 

این سطل ها ممکن است پلاستیکی، فلزی و یا استیل باشند و هر کدام از آن ها گنجایش و ظرفیت خاصی دارند. معمولا سطل های برنج گنجایشی حدود 10 کیلو گرم دارند؛  اما اندازه های دیگری نیز از این وسیله وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد. 

سطل های برنج معمولا دارای پیمانه ای هستند که در قسمت زیرین سطل قرار می گیرد. هر پیمانه گنجایشی حدود 100 تا 150 گرم برنج را دارد. داشتن پیمانه در این سطل ها باعث می شود که برای برداشتن برنج، نیازی به باز کردن درب سطل نباشد؛ در نتیجه گرد و غبار و آلودگی ها وارد سطل نشده و برنج ها سالم و دور از هر گونه آلودگی باقی می مانند. 

روی هر سطل معمولا اعدادی وجود دارد و به صورت مدرج روی قسمت شفافی از سطل که می توان از طریق این قسمت میزان برنج موجود در سطل را دید، نوشته می شود. این قسمت مدرج عدد تقریبا دقیقی را از میزان محصول باقی مانده در سطل به افراد می دهد. 

فروش سطل برنج در ایران

فروش سطل برنج در ایران فروش سطل مخصوص برنج، با قیمت مناسبی انجام می شود. سطل های استیل، پلاستیکی و فلزی ای که برای این کار طراحی شده اند علاوه بر زیبایی آشپز خانه کار را بسیار راحت کرده اند. به همین جهت تولید کنندگان این محصول را به مقدار بیشتر و با کیفیت بالا تری تولید می کنند. 

این سطل ها معمولا دارای دسته هایی هستند که امکان حمل و جا به جایی و بلند کردن سطل را امکان پذیر ساخته است. 

این وسیله را می توان در قسمت های مختلفی از آشپز خانه قرار داد. انواع کوچک تر این محصول برای قرار گرفتن در داخل کشو ها و کابینت ها مناسب هستند. 

فروش سطل برنج از راه های مختلفی انجام می شود. مسئولین فروش نیز موظف هستند تا قبل از عرضه این محصول به بازار آن را از تمامی جهات بررسی کرده و بعد از اطمینان از کیفیت و سالم بودن، محصول را در بازار عرضه کنند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید