امروزه به دلیل زندگی آپارتمان نشینی و نداشتن فضای زیاد، برای سهولت حمل لباس در حمام یا برای لباس های شسته شده و تمیز، داشتن سبد رخت بزرگ بسیار مهم است. تولید کنندگان لوازم  و تجهیزات خانگی این سبدها را در انواع و سایزهای متفاوتی تولید کرده اند؛ سبد رخت بزرگ محبوبیت زیادی در بین خانم های خانه دار داشته و در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید شده است.

تولید کنندگان سبد رخت بزرگ چه کسانی هستند؟

راهنمای انتخاب سبد رخت در سایز بزرگ

راهنمای انتخاب سبد رخت در سایز بزرگ

همه ی خانه ها برای تمیز ماندن و جلوگیری از شلوغی منزل باید یک سبد رخت بزرگ داشته باشند تا لباس های کثیف یا شسته شده خود را تفکیک کرده و داخل آن بگذارند. برای خرید بهترین سبد رخت بزرگ باید چند نکته را توجه کرد.

طراحی: یکی از مهم ترین عوامل در  انتخاب برای خرید بهترین سبد رخت بزرگ طراحی می باشد؛ منظور از طراحی یعنی چرخدار بودن سبد رخت یا پایه ثابت داشتن و دستگیره هایی که بر روی سبد تعبیه شده، مهم ترین تفاوت سبد های رخت می باشد که می بایست به آن توجه شود.

رنگ: برای خرید یک سبد رخت بزرگ و مناسب انتخاب رنگ و ست بودن آن با وسایل لوازم خانه یکی دیگر از عوامل انتخاب می باشد.

سایز: سبد رخت سایزهای متفاوتی دارد هرچقدر سایز سبد رخت بزرگ تر باشد لباس های بیشتری در آن جای می گیرد در عین حال فضای بیشتری نیز اشغال می کندکه مناسب خانواده های پر جمعیت می باشد، پس جهت انتخاب سایز سبد رخت جمعیت خانوار و فضای منزل باید مد نظر قرار گیرد.

تهویه: یکی دیگر از مهمترین عوامل در انتخاب سبد رخت بزرگ تهویه می باشد. هرچقدر حفره های سبد رخت زیاد، ریز و منظم باشد هوا در آن گردش زیاد تری دارد و اینکه لباس های چرک بوی بدی نمی گیرد و بوی بدی در فضا پخش نمی شود و لباس های شسته شده هوا در آن جریان پیدا کرده و سریع تر خشک می شود.

جداکردن لباس ها: سبد رخت های بزرگ یک بخشی دارند که می شود لباس های سیاه و روشن یا لباس هایی که با آب سرد و آب گرم باید شسته شوند را از هم جدا کرد.

خرید بهترین نوع سبد رخت سایز بزرگ

خرید بهترین نوع سبد رخت سایز بزرگ

سبد رخت بزرگ شکل های متفاوتی دارد، برای خرید بهترین سبد رخت بزرگ باید به شکل و اندازه سبد رخت، متراژ حمام یا مکان نگهداری سبد توجه نمود؛ سبد های رخت بزرگ در انواعی نیز تولید و در دسترس می باشد که قابلیت قرار گرفتن در داخل کابینت را دارند.

از سبد رخت می توان در اتاق کودک با توجه به رنگ بندی لوازم اتاق استفاده کرد. این نوع از سبد رخت بزرگ قابلیت جدا سازی لباس های چرک و شسته شده را داشته و از این سبد برای قرار دادن اسباب بازی های کودک هم قابل استفاده می باشد.

در انتها پیشنهاد می گردد جهت خرید بهترین سبد رخت بزرگ که یکی از مهمترین وسایل حمام و جهیزیه نوعروسان می باشد، علاوه بر شکل و اندازه با توجه به فضای منزل، در انتخاب رنگ و مواد تولید شده سبد رخت دقت شود چرا که مواد نامرغوب باعث انتقال ویروس و باکتری به لباس ها می شود. همچنین طراحی سبد چرخدار یا ثابت بودن نیز از عوامل مهم در خرید بهترین سبد رخت می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید