ست سبد آبکش از پر کاربرد ترین لوازم آشپزخانه می باشد که هم در حین پخت و پز انواع غذا ها و هم برای شست و شوی سبزیجات، میوه و حبوبات مورد استفاده قرار می گیرد. در لیست جهیزیه ی عروس نیز ست سبد آبکش، دیده می شود. در واقع این وسیله از لوازم ضروری آشپزخانه است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. 

تولید ست سبد آبکش با کیفیت در ایران

ست سبد آبکش از نوع آویز

ست سبد آبکش از نوع آویز 	ست سبد آبکش در انواع مختلف تولید می شود.

  • ست سبد آبکش آویز
  • ست سبد  آبکش استیل
  • ست آبکش پلاستیکی 
  • ست آبکش پایه دار
  • ست آبکش توری
  • آبکش های آلومبنیومی
  • آبکش های مسی
  • آبکش های دسته دار

نوع آویز آبکش ها به سبب قابلیت آویزان شدن و سهولت در کار، از طرف داران زیادی برخوردار هستند. به محض شستن این آبکش ها، با آویزان کردن آن ها، در اسرع وقت خشک می شوند. نوع استیل آبکش های آویز، ضد زنگ می باشد و از نظر بهداشتی کاملا تایید شده هستند. سوراخ های یک دست در کل سطح آبکش ایجاد شده است که هیچ گونه برآمدگی ندارند. این امر سبب تسهیل در شست و شو می شود و اجازه نمی دهد که مواد غذایی در بین آن ها باقی بماند. 

ست سبد های آبکش معمولا به صورت شش تایی می باشند. این سبد ها در شش سایز مختلف هستند که به راحتی درون یکدیگر جای می گیرند و نگه داری آن ها به فضای کمی احتیاج دارد. ست سبد آبکش و لگن نوع دیگری از سبد های پر کاربرد در آشپزخانه می باشند. این نوع ست، به نوعی سه کاره محسوب می شود. هم آبکش آن به تنهایی قابل استفاده است، برای امور مختلف، کاربرد دارد و هم ست آن ها در شست و شو و جمع آوری آب اضافی و … به کار می رود. 

بازار فروش ست سبد آبکش در طرح های مختلف

بازار فروش ست سبد آبکش در طرح های مختلف بازار فروش ست سبد آبکش در طرح های مختلف، همواره از رونق بالایی برخوردار می باشد. زیرا همان طور که در ابتدا اشاره شد، هم جزو لوازم ضروری می باشد و هم در خانه برای اهداف مختلف، مورد نیاز است. در رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، غذا خوری ها، آشپزخانه های بزرگ و اماکنی از این قبیل، هم نیاز به این وسیله بسیار زیاد است. آبکش های مورد نیاز این اماکن، از سایز های بزرگ تری برخوردار هستند. با توجه به نظارت دقیق واحد های بهداشتی بر عملکرد این اماکن، استفاده از سبد های آبکش با قابلیت شست و شوی راحت، ضروری می باشد. تنوع بالا در بازار فروش، امکان انتخاب بیش تری را برای مشتریان فراهم می کند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید