سطل آشغال زیر سینک یکی از اجناس ضروری آشپزخانه به شمار می رود و باید از شرایط خاص و کیفیت مطلوبی بهره برده باشد تا باعث ایجاد آلودگی یا بوی نامطبوع در فضا نگردد. تولید و توزیع کنندگان این سطل ها نیز این موضوع را به خوبی درک کرده و بر این تلاش هستند که انواع این سطل ها را با استفاده از متریال روز دنیا و استانداردهای جهانی تهیه نمایند. ایشان در این امر بسیار موفق عمل کرده اند و در حال حاضر، سطل زیر سینک متعددی با کیفیت مطلوب، در بازار کشور ما، در حال توزیع شدن می باشد.

توزیع کنندگان سطل آشغال زیر سینک در تهران

ویژگی های سطل آشغال زیر سینک

ویژگی های سطل آشغال زیر سینک	سطل های آشغال زیر سینک در ابعاد 40 (ارتفاع)، 27 (عرض) و 30 (عمق) معمول تولید می شوند. البته این اعداد و ارقام تقریبی است و با توجه به حجم زیر سینک آشپزخانه شما، طبیعتا این ابعاد نیز دستخوش تغییر خواهد شد.

معمولا در این سطح ها، ریل هایی قرار می دهند تا برای خارج کردن از زیر سینک و تخلیه آن، با مشکل خاصی مواجه نباشند. همچنین مواد اولیه به کار رفته در این سطل ها، به گونه ای است که حدالامکان از پخش بوی نامطبوع در فضای خانه جلوگیری می شود.

البته شما باید توجه داشته باشید که نهایتا هر سه روز یکبار باید این سطل ها تخلیه شوند و پیشنهاد می شود که هر یک ماه یکبار، شست و شوی این اجناس را نیز در دستور کار خود قرار دهید.

عمدتا سطل های زیر سینک در رنگ های سفید و مشکی تولید می گردند. مستحضر هستید که این سطل ها در آشپزخانه قابل مشاهده مستقیم نیستند و طبیعتا باید رنگ آن شاید اهمیت زیادی برای خریداران نداشته باشد.

شهر های تولید کننده سطل آشغال زیر سینک

شهر های تولید کننده سطل آشغال زیر سینکشهرهای تولید کننده سطل آشغال زیر سینک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه، متخصص ترین افراد و تکنولوژی روز دنیا با کیفیت ترین سطل های آشغال زیر سینک را تولید می نمایند و به بازار ارسال می کنند.

استقبال جالب توجه مردم از این اجناس تولید شده، قطعا تاییدی بر کیفیت تحسین برانگیز آن ها می باشد. در حال حاضر شهر های تهران، اصفهان، اهواز، شیراز و… در زمینه تولیدات سطل آشغال زیر سینک بسیار زبده عمل نموده و حتی محصولات تولید شده توسط ایشان به بازار جهانی نیز صادر شده است.

تولید کنندگان سطل زباله زیر سینک از متریال خاص و مواد اولیه با کیفیت، در تولیدات خود استفاده می کنند تا به این ترتیب، از هر گونه بوی نا مطبوع، افراد در امان بمانند و همچنین باعث ایجاد آلودگی و جمع شدن حشرات موذی نیز نشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید