نان تازه یکی از مهمترین مواد غذائی ایرانیان و مردم دنیا از قدیم الایام تاکنون بوده است. با گسترش زندگی شهری و کمبود وقت کافی برای تهیه مواد غذائی تازه مخصوصا نان، نیاز به طرحی و تولید وسایل و ظروف نگهدارنده مواد غذائی به مدت طولانی تر بوجود آمده است. یکی از این ظروف کاریردی جا نان پلاستیکی است که نان را برای زمان بیشتری تازه نگه می دارد. زیبائی رنگ و طرح، استحکام و کاربری راحت، سبک وزن و قابل استفاده بودن به مدت طولانی ظروف پلاستیکی در منازل از مزیت هائی است که باعث شده بسیاری از مردم از آنها در خانه هایشان استفاده کنند. از دیگر مزایای ظروف پلاستیکی اینست که کپک و قارچ در آنها رشد نمی کند، سبک و نشکن هستند و به همین علت برای کودکان و افراد سالمند مناسب است. 

تامین کنندگان جا نان پلاستیکی در بازار ایران

انواع مختلف جا نان پلاستیکی

انواع مختلف جا نان پلاستیکی	ظروف پلاستیکی آشپزخانه برای تهیه بسته بندی و همچنین نگهداری مواد غذائی و سبزیجات بکار می رود. یکی از این ظروف جا نانی پلاستیکی است که در اندازه ها و اشکال مختلفی می باشد و در داخل یخچال یا بیرون آن برروی کابینت آشپزخانه قرار می گیرد. انواع ظروف جا نانی از جنس فلزی، پلاستیکی و چوبی، درب دار و بدون درب ، با کیفیت عالی و رنگهای متنوع و شاد و در سایزهای بزرگ و کوچک تولید می شود ولی نوع پلاستیکی آن تنوع و کاربرد بیشتری دارد. برخی از این محصولات قابلیت بازیافت دارند و استاندارد بهداشتی در تولید آنها رعایت شده است. از نوع درب دار این محصول نه تنها می توان برای نگهداری نان استفاده کرد، بلکه برای نگهداری حبوبات و برنج و حتی سبزیجات نیز بکار می رود.

نمایندگان فروش جا نان پلاستیکی

نمایندگان فروش جا نان پلاستیکی ظروف پلاستیکی جزو اجناس ضروری هر خانه ای است که در عین حال از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. شرکتهای زیادی درایران با استفاده از مواد اولیه ارزان قیمت و با کیفیت، تولید آسان با تکنولوژی روز دنیا، بکاربردن دستگاههای جدید و پیشرفته و توجه به نیازهای داخلی و خارجی، اقدام به تولید و عرضه و صدور این کالاها نموده اند. فروش جا نان پلاستیکی و سایر ظروف توسط مغازه های کوچک خرده فروشی و همچنین نمایندگیهای توزیع و فروش شرکتهای بزرگ تولیدی در سراسر کشور صورت می گیرد. مراکزی توسط تولید کنندگان برای معرفی انواع محصولات و نمایندگیهای آنان درداخل و خارج کشور، خلاقیت در بسته بندی های جدید و خاص و بهداشتی، حمل و نقل و ارسال آسان کالا و قیمتهای مناسب و رقابتی همراه با تخفیفات ویژه منجر به شناخت و فروش بیشتر محصولات  می گردد.  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید