با کمی حوصله و دقت می توان با بکارگیری وسایل ساده در عین حال کاربردی تغییر زیادی در دکوراسیون داخلی منزل ایجاد کرد. سبد های رخت نیز جز همین وسائل هستند. حسن این محصولات تنوع رنگ و طرح آن ها می باشد. با استفاده از یک سبد رخت با طرح و رنگی جذاب، می توان هم به زیباسازی محیط کمک کرد و هم شلوغی و بی نظمی لباس ها را کاهش داد. سبد رخت مربع بدلیل طرح مدرن و ظاهر زیبایی که دارد، جلوه ایی زیبا به حمام یا منزل می دهد. این نوع سبد رخت، در ابعاد و طرح های متنوع برای تامین نیاز های مختلف بازار تولید و عرضه می شوند. 

برترین تولید کننده سبد رخت مربع

پرکاربرد ترین سبد رخت مربع در مکان های مختلف

پرکاربرد ترین سبد رخت مربع در مکان های مختلف 	لزوم جداسازی لباس و پارچه های کثیف از سایر لباس ها و همچنین تفکیک لباس اعضای خانواده از یکدیگر برای رعایت هر چه بهتر اصول بهداشتی، موجب کاربرد فراوان این محصول در خانه ها می شود. برای انتخاب سایز مناسب سبد رخت مربع، توجه به تعداد افراد خانواده حائز اهمیت است. برخی از مدل های این محصول دارای طبقاتی مجزا برای استفاده هر فرد می باشد.

مواد اولیه ی سازنده این سبد ها بسیار متنوع می باشد، سبد های مربع چوبی و حصیری دوام و استقامت بیشتر و ظاهر زیباتری نسبت به پارچه دارند که مورد استقبال می باشند. اما حسن سبد های پلاستیکی و پارچه ایی، قابلیت شستشو، وزن کمتر و امکان حمل و نقل بهتر آن ها است که طرفداران خود را دارد.

هرچه کاربرد و سهولت استفاده از یک محصول بیشتر و دارای طرح های جذاب تری باشد، طرفداران بیشتری نیز دارد. از جمله پرکاربرد ترین سبد رخت مربع در بازار می توان به طرح های حصیری و کنفی که ظاهر طبیعی تری دارند، اشاره کرد. این نوع سبد ها بواسطه الیاف طبیعی که دارند سبب گردش هوای مناسب هوا درون محفظه می شوند. 

در برخی از مدل ها برای جا به جایی راحت تر سبد، چرخ هایی در زیر آن قرار گرفته است. توجه به وزن سبد رخت نیز بسیار مهم است. یک سبد استاندارد در هنگام پر بودن باید وزن مناسب و به نسبت سبکی داشته باشد. 

قیمت به روز سبد رخت مربع

قیمت به روز سبد رخت مربع خریداران محترم می توانند با مراجعه به مراکز فروش معتبر سبد رخت مربع، از طرح و مدل های مختلف این نوع سبد اطلاعاتی نظیر ابعاد، طبقات و نوع متریال آن کسب کنند. قیمت سبد رخت بر حسب طرح و جنس مواد اولیه ایی که دارد متفاوت می باشد. 

بطور مثال یک سبد چوبی یا حصیری مربع نسبت به یک سبد پلاستیکی با همان ابعاد و شکل، گران تر است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید