سطل زباله وسیله مورد نیاز در آشپزخانه می باشد که نمونه پدال دار آن بیشترین میزان طرفدار را دارد ، البته نمایندگی فروش سطل زباله پدال دار در تبریز است.

تنها و بزرگترین تولید کننده سطل زباله با کیفیت ماندگاری بالا و در عین حال زیبا و دارای استاندارد های مورد نیاز است و توانسته رضایت خاطر مشتریان و مصرف کنندگان را جلب کند و همچنان در صدر بماند زیرا میزان تنوع محصول به حدی بالا است که جوابگوی تمام نیازها از جمله استفاده در منازل ، اداره ها ، پارک ها و مراکز عمومی می باشد و به دلیل کیفیت سالیان متمادی مورد استفاده قرار گیرد. 

نمایندگی فروش سطل زباله پدال دار در تبریز

بررسی انواع سطل زباله پدال دار

بررسی انواع سطل زباله پدال دار	سطل زباله در دوره ای از زمان فقط از نوع پلاستیکی وجود داشت. با گذشت زمان انواع متفاوتی از سطل زباله تولید شده که یکی از بهترین و پر طرفدار ترین مدل آن سطل زباله پدال دار می باشد  به دلیل سهولت در استفاده و هم به دلیل رعایت بهداشت بیشتر و عدم تماس دست با سطل زباله مورد علاقه خریداران می باشد.سطل زباله پدار دار در انواع مختلفی تولید شده از جمله پلاستیکی و فلزی و پلی اتیلن و استیل می باشد که شامل مخزن زباله شهری ، سطل زباله پدال دار ، سطل زباله چرخ دار پلی اتیلن وثابت که در اندازه های مختلف قابل ارائه می باشد .

این سطل زباله ها با کاربرد استفاده در ادارات ، دفاتر شخصی ، بیمارستان ها ، بانک ها ، ادارات ، هتل ها و… مورد استفاده قرار می گیرد . بسته به سلیقه و نیاز مشتری می باشد .

علاوه بر نوع پدال دار نوع سطل زباله پایه دار نیز وجود دارد و همچنین چرخ دار که آن نوع مربوط به سطل زباله های بزرگ در پارک ها و مجتمع ها می باشد. سایز و اندازه سطل زباله ها با توجه به کاربرد آن می باشد مثلا برای استفاده خانه و آشپزخانه ۲۰ لیتری مورد استفاده قرار می گیرد و برای استفاده از مجتمع های اداری و مسکونی سایزهای بزرگ تر استفاده شده ، در باره پارک ها  معمولا از نوع فلزی و بزرگ و چرخ دار استفاده می شود به دلیل حمل و نقل آسان و راحت.

از مزایای این سطل ها 

کیفیت بالا

ظاهری زیبا

مقاوم در برابر شکستگی و ضربه 

و سبک ولی محکم است .

پرفروش ترین سطل زباله پدال دار در تهران

پرفروش ترین سطل زباله پدال دار در تهرانپرفروش ترین سطل زباله پدال دار در تهران از نوع بزرگ آن و البته ۱۲۰ لیتری آن  می باشد  از جنس پلی اتیلن که  دارای بیشترین کاربرد است  و‌ پر طرفدار ترین مدل سطل زباله در بین مشتریان است این نوع سطل زباله بیشتر در اداره و مجتمع های مسکونی ، اداری ، تجاری استفاده می شود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید