یکی از مهم ترین وسایلی که هر مادر در هنگام خرید لوازم بچه باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد، سبد لباس پلاستیکی می باشد. این محصول سبب ایجاد نظم در اتاق کودک تان می شود و باعث می شود که از شلوغی و بهم ریختگی اتاق فرزندتان جلوگیری شود.

مرکز فروش سبد لباس پلاستیکی

طرح های متنوع سبد لباس بچه گانه با کیفیت بالا

طرح های متنوع سبد لباس بچه گانه با کیفیت بالا	سبد لباس با کیفیت به دلیل وجود حفره، باعث رد و بدل شدن هوا می شود و از چروک شدن و بو گرفتن لباس ها جلوگیری می کند. این محصول در انواع مختلفی تولید و به بازار ارسال می شود که در زیر با نمونه آن اشنا خواهید شد. 

  • سبد پلاستیکی حفره دار 
  • سبد پلاستیکی بزرگ 
  • سبد پلستیکی شیاردار 

قیمت  روز سبد  با توجه به کیفیت و  مواد اولیه استفاده شده بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و شما می توانید قیمت مناسبی را بری این محصول پرداخت کنید. 

سبد لباس بچه گانه به دلیل رنگ بندی های مختلف و طرح های کودکانه بسیار مورد استقبال بچه ها قرار می گیرد و می توانید آن ر ا در اتاق فرزند دلبندتان قرار داده و از آن لذت ببرید. انتخاب یک محصول درست و با کیفیت می تواند شما راه نسبت به خرید اینترنتی سوق دهد تا اعتماد بیشتری به فضای مجازی داشته باشید.

قیمت روز سبد لباس پلاستیکی

قیمت روز سبد لباس پلاستیکیقیمت روز سبد پلاستیکی با توجه به نوسانات ارز و مواد اولیه روز به روز متفاوت می باشد لذا قبل از انجام و اقدام به خرید استعلامات اولیه را انجام دهید.

سبد لباس برا خانم های کارمند و افرادی که بیشتر وقت خود را در خارج از خانه می گذرانند بسیار مناسب است زیرا می توانند لباس های روزانه خود را بعد از رسید به خانه درون سبد پلاستیکی انداخته و از شیوع هر گونه ویروس و میکروب به درون فضای خانه جلوگیری کنند.

این مصول در ابعاد کوچ تر و زیباتر برا کودکان هم طراحی شده شما می توانید با هدیه این محصول به فرزندانتان به آن ها نظم و مسئولیت پذیری را آموزش دهید. 

برای خرید می توانید نمایندگی های معتبر را شناسایی و از آن ها خرید کنید. 

از مهم ترین مشخصه های یک سبد با کیفیت می توان به سر نبودن پلاستیک آن اشاره کرد به این صورت که شما که شما سطح پلاستیکی را لمس می کنید دست شما سر نخورد.   

این محصول به گونه ای طراحی شده است که بتواند فضای کمی را در خانه شما اشغال کند و در کنار آ« با نقوش زیبا بتواند محل کار یا خانه شما را زیباتر کند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید