سبد رخت نوزاد یکی از نیازهای اصلی هر خانه ای می باشد به همین علت تنوع رنگ، طرح و مدل بسیاری دارد به گونه ای که ظاهر مینیمال آن سبب هماهنگ سازی اجزای فضای داخلی اتاق و زیباتر شدن آن می گردد. انواع این سبدها بسته به جنس و اندازه آن، قیمت های مختلفی دارند و مشتریان می توانند برای اطلاع از به روزترین نرخ ها به مراکز فروش آن مراجعه نمایند. 

قیمت روز سبد رخت نوزاد در بازار ایران

انواع سبد رخت نوزاد در طرح های متنوع

انواع سبد رخت نوزاد در طرح های متنوع 	سبد رخت جز پرکاربردترین وسایل در هر خانه ای می باشد به خصوص برای افرادی که بچه کوچک دارند و مدام لباس های آن ها کثیف می شود از این رو سبدها روزانه مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کنندگان این محصول انواع سبد نوزاد را به بازار عرضه نموده اند تا بتوانند پاسخگوی این نیاز مهم خانوارده ها باشند و نیز متناسب با سلایق مختلف و دکوراسیون خانه های متفاوت محصول وجود داشته باشد. به همین جهت شاهد تنوع بسیاری در طرح های این کالا هستیم که در ادامه به مهمترین مدل های آن اشاره کرده ایم.

  • سبد رخت فلزی
  • حصیری
  • پارچه ای

شما می توانید بسته به دکور خانه تان مدل مناسب خود را انتخاب نمایید. به عنوان مثال سبد حصیری در عین سادگی می تواند با اتاق و حمام های کلاسیک امروز ست شود و حتی این سبد دارای رنگ های متنوع می باشد که متناسب با تم هر اتاق هماهنگ می شود به علاوه دربی که روی آن قرار می گیرد مرتب بودن را دو چندان می کند.

به طور کلی از این سبدها استفاده های مختلفی می شود مثلا نوع پارچه ای آن برای اسباب بازی های کودکان نیز کاربرد فراوانی دارد که به راحتی سبب تمیز و مرتب به نظر رسیدن فضای خانه می شود.                                                  

خرید سبد رخت نوزاد در انواع مختلف

خرید سبد رخت نوزاد در انواع مختلف

امروزه بسیاری از مردم به دنبال مراکز فروش سبد رخت با قیمت ویژه و کیفیت عای می باشند تا با هزینه کمتر محصول بهتر و با دوام بیشتر را خریداری نمایند. در این میان بسیاری از تولیدکنندگان توانسته اند گوی سبقت را ربوده و از رقبای داخلی و خارجی خود پیشی بگیرند و بخش بزرگی از این بازار را به خود اختصاص دهند. از این رو تولیدات آن ها علاوه بر ارائه قیمت ارزان، دارای کیفیت منحصر به فرد نیز هستند.

اگر
قصد خرید سبد رخت نوزاد را دارید می توان گفت عرضه کنندگان آن بر طبق استانداردهای
این صنعت محصولات خود را ساخته اند به گونه ای که برای کودک هیچ نوعی از حساسیت ایجاد
نمی نماید لذا با در مراکز عمده  آن از انواع محصولات و ویژگی های آن اطلاع یابید
و قیمت های مدل های مختلف را با یکدیگر قیاس نمایید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید