یکی از پرکاربردترین ظروف موجود در آشپزخانه سبد آبکشی است. این محصول کاربردهای زیادی دارد و جنس های مختلفی از آن مانند پلاستیکی، استیل و… در بازار موجود است که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایبی نسبت به دیگری است برای مثال سبد آبکشی از جنس پلاستیک سبک هستند و همچنین گرما را به خود جذب نمی کند و به همین خاطر در هنگام نقل و انتقال دست شما را داغ نمی کند اما سبدهای فلزی گرما را به خود جذب می کنند و به همین دلبل ممکن است هنگام جابجایی کمی گرما به دست شما منتقل نماید. اگر می خواهید انواع مختلف این سبد را خریداری کنید و به دنبال اطلاعاتی بیشتر در این زمینه هستید با ما در ادامه همراه شوید.

قیمت روز سبد آبکشی در تهران

تفاوت کیفیت انواع سبد آبکشی پلاستیکی

تفاوت کیفیت انواع سبد آبکشی پلاستیکی	سبد آبکشی پلاستیکی یکی از بهترین آبکش های موجود در بازار است که دارای سوراخ های بسیار زیادی است و از آن برای جداسازی ماکارانی، پاستا، برنج و..‌ استفاده می کنند. این محصول دارای مدل های مختلفی است که برخی از انواع سبد آبکشی پلاستیکی عبارتند از:

  • لگن دار؛ این سبد دارای لگن است که در زیر آن قرار می گیرد. این محصول به دلیل اینکه از لحاظ بهداشتی مناسب تر است دارای طرفداران بی شماری می باشد. بهتر است بدانید که لگن آن به راحتی قابل جدا شدن است و علاوه بر آبکشی در موارد دیگر نیز استفاده می شود.
  • لگن آبکش دار؛ این لگن به گونه ای طراحی شده است که بر روی آن آبکش قرار دارد. از این محصول معمولا برای شستن میوه، سبزی و… کاربرد دارد.
  • سبد آبکشی پایه دار؛ این سبد یکی از جدیدترین آبکش های موجود در بازار است که علاوه بر اینکه دارای پایه است معمولا قابلیت تا شدن نیز دارد و به همین دلیل فضای کمی را اشغال می کند.

محل خرید سبد آبکشی درجه یک

محل خرید سبد آبکشی درجه یکمراکز خرید سبد آبکشی انواع مختلف این محصول با جنس های استیل، پلاستیک، فلزی و… را به مشتریان ارائه می دهند. همانطور که می دانید کارخانجات زیادی در کشور وجود دارد که انواع آبکش را تولید و روانه بازار می کنند. این کارخانه ها در هنگام ساخت از مواد اولیه متفاوت استفاده کرده و به همین دلیل محصولات تولید شده توسط هر کدام از آن ها از نظر کیفیت و قیمت با دیگری تفاوت دارد. 

شما می توانید با مراجعه مستقیم به این مراکز انواع مختلف آبکش را خریداری کنید. لازم به ذکر است بدانید در صورتی که امکان خرید مستقیم برایتان مقدور نبود می توانید از روش های غیر مستقیم که امروزه طرفداران بیشتری دارد استفاده کنید و این محصول را سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید