یکی از پرکاربردترین وسایل زندگی سطل برنج است. این محصول در سایزهای مختلفی تولید می شود که یکی از پرفروش ترین آن ها سطل برنج 10 کیلویی می باشد. علت اینکه فروش بیشتر این سطل به نسبت سایرین این است که معمولا کیسه های برنجی که در بازار وجود دارد از نوع 10 کیلویی می باشد به همین دلیل خریدادان به راحتی می توانند تمام برنج موجود در کیسه را خالی کنند و به مرور زمان از آن استفاده نمایید. اگر می خواهید این محصول را در تعداد بالا خریداری کنید و اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب نمایید با ما در ادامه همراه شوید.

فروش عمده سطل برنج 10 کیلویی در سراسر کشور

ویژگی های منحصر به فرد سطل برنج 10 کیلویی

ویژگی های منحصر به فرد سطل برنج 10 کیلویی	سطل برنج 10 کیلویی همانطور که از اسم آن نیز مشخص است قابلیت نگهداری برنج تا ظرفیت ۱۰ کیلوگرم را دارا می باشد. درون این سطل پیمانه ای موجود است که به راحتی می توان با استفاده از آن به میزان مشخصی برنج برداشت. انواع مختلف سطل برنج با طرح و رنگ های گوناگون وجود دارد و تنوع به اندازه ای بالا است که امکان انتخاب برای تمام افراد حتی آن هایی که سخت پسند می باشند موجود است.

این محصول علاوه بر اینکه باعث زیبا شدن فضای آشپزخانه می شود بلکه از رطوبت و کپک زدن برنج نیز جلوگیری می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های که سطل برنج دارد این است که به راحتی قابل شسشتو می باشد و در صورت مشاهده لک و … به راحتی می توان با نم دار کردن یک دستمال آن را پاک نمود همچنین به این دلیل که دارای درب است از ورود گردو خاک و سایر حشرات دیگر به فضای درون سطل جلوگیری  می کند.

فروش سطل برنج 10 کیلویی درجه یک

فروش سطل برنج 10 کیلویی درجه یک فروش سطل برنج 10 کیلویی درجه یک از طریق مراکز تولید کننده و همچنین نمایندگی های توزیع و پخش آن در سراسر کشور در حال انجام است. این مراکز فروش انواع مختلف این سطل را با کیفیت، قیمت و طرح های مختلف به مشتریان ارائه می دهند.‌ متقاضیان خرید عمده به راحتی می توانند از طریق این مراکز فروش با مشورت با کارشناسی که در این مراکز مشغول به کار است بهترین ک مرغوب ترین نوع سطل برنج را به صورت عمده با قیمت مناسب خریداری نمایند.

مراکز فروش سطل برنج که در تمام شهرهای کشور وجود دارد از طریق روش های غیر مستقیم نیز محصولاتشان را به فروش می رسانند که خریداران به راحتی می توانند با استفاده از آن مجصول مورد نظرشان را در تعداد بالا سفارش داده و در کوتاه ترین زمان دریافت نمایند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید