با افزایش روز افزون انوع محصولات صنعتی و غیر صنعتی در منازل، تولید زباله های مختلف نیز افزایش یافته، از این رو با توجه به لزوم رعایت بهداشت و محلی مناسب جهت انباشت زباله ها در منازل مورد توجه انسان قرار گرفته است. سطل های زباله این مسئولیت را بر عهده داشته و به همین جهت سطل زباله جهیزیه جزء اولین وسایل تهیه شده در لوازم نو عروسان می باشد.

فروش سطل زباله جهیزیه در سایز های مختلف

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت سطل زباله جهیزیه

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت سطل زباله جهیزیه

سطل زباله جهیزیه علاوه رعایت بهداشت و با توجه به تهیه و تدارک لوازم زیبا و فانتزی در کنار کارآیی جزء وسایلی است که خانواده ها در خرید آن حساسیت دارند. با عنایت به رسوب پسماندها و مایعی که از کیسه های زباله خارج می شود و خاصیت اسیدی و یا بازی دارند علاوه بر تغییر رنگ کف سطل زباله جهیزیه بوی نامطبوعی داشته و برای نو عروسان و خانواده ها نا خوشایند می باشد؛ لذا جهت تهیه خرید سطل زباله جهیزیه نکات ذیل می بایست مد نظر قرار گیرد:

کارآیی سطل زباله جهیزیه؛ سطل خریداری شده می بایست قابلیت نگهداشت انواع زبالهای تر و خشک را داشته باشد، ضمن آن که از ظرفیت مناسب برخوردار باشد.

زیبایی و هماهنگی سطل زباله جهیزیه با سایر لوازم جهیزیه تهیه شده؛ که امروزه نو عروسان و خانواده ها به ست بودن لوازم با یکدیگر توجه ویژه ای دارند.

رعایت بهداشت کامل سطل زباله جهیزیه؛ داشتن درب جهت عدم نفوذ بوی بد زباله به داخل خانه و تجمع حشرات موزی روی زباله های جمع آوری شده در سطل زباله الزامی می باشد.

کیفیت سطل زباله جهیزیه؛ سطل زباله جهیزیه می بایست از موادی ساخته شده باشد که در اثر رسوب آب زباله های تر تغییر رنگ نداده و به سادگی پوسیدگی در آن ایجاد نگردد.

نوع مصرف سطل زباله جهیزیه؛ سطل های زباله علاوه بر نوع آشپزخانه ای در انواع سالنی و سرویس بهداشتی نیز تولید و در لیست خرید جهیزیه قرار دارد. با توجه به نوع مصرف هر کدام سطل زباله جهیزیه سالنی و سرویس بهداشتی نیز تولید و به بازار مصرف عرضه شده است.

سایز و اندازه سطل زباله جهیزیه؛ سطل زباله جهیزیه آشپز خانه ای معمولا بزرگتر در مقایسه با انواع دیگر سطل های زباله می باشد؛ از این رو سطل زباله جهیزیه جهت مصرف کلی یا آشپز خانه معمولا از جنس پلاستیک با روکش یا رنگ های متنوع بوده و قابل ست کردن با ظرف حبوبات و سطل برنج می باشد، با این تفاوت که حجم بالاتری داشته و پدالی جهت برداشتن درب آن طراحی شده است.

سطل زباله جهیزیه سالنی غالبا از جنس و رنگ وسایل سالن پذیرایی بوده و جهت جمع آوری زباله های میوه و تنقلات صرف شده در میهمانی ها استفاده می شود، از این رو حجم بالایی نداشته و بیشتر نقش تزئینی دارند.

سطل زباله جهیزیه سرویس های بهداشتی معمولا پلاستیکی و ضد آب بوده و اکثرا با لوازم سرویس های بهداشتی و حمام ست و هماهنگ می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید