از جمله جدیدترین و با کیفیت ترین زباله دانی ها سطل زباله مدرن است.  این سطل ها به نسبت انواع معمولی آن دارای امکانات بیشتری است و از لحاظ بهداشتی نیز حائز اهمیت می باشد‌. انواع مختلف این سطل زباله وجود دارد و در مکان های مختلفی مانند خیابان، منزل و… قابل استفاده است که شما باید با توجه به مکانی که قصد استفاده از آن را دارید بهترین طرح و رنگ آن را انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در مورد ویژگی و مشخصات سطل زباله مدرن و… در اختیار شما بگذاریم؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر با ما در ادامه مطلب همراه شوید.عرضه مستقیم سطل زباله مدرن

مشخصات بارز سطل زباله مدرن

مشخصات بارز سطل زباله مدرن	 سطل زباله مدرن به گونه ای طراحی شده است که دیگر نیازی به استفاده از دو سطل برای آشغال خشک و تر وجود ندارد چون درون این سطل معمولا به دو قسمت تقسیم شده که شما می توانید از یکی از آن ها برای زباله های خشک موجود در منزلتان و از دیگری برای سایر زباله ها استفاده کنید. این محصول معمولا به صورت عمودی طراحی شده و از بدنه بسیار محکمی که اکثر جنس آن از فولاد ضد زنگ است برخوردار می باشد و همچنین دارای دربی شیک است که به صورت لمسی باز می شود.

بهتر است بدانید درون این سطل معمولا فیلتری نیز وجود دارد که از منتشر شدن بوهای نامطبوع موجود در سطل به فضای بیرون جلوگیری می کند و همچنین در قسمت انتهایی آن چرخ هایی تعبیه شده است که باعث حمل و نقل راحت آن می شود. همانطور که می دانید این محصول توسط کارخانه های مختلفی در ایران تولید می شود که کیفیت و مشخصات ظاهری محصولات تولید شده توسط هر کدام از آن ها با دیگری متفاوت است. 

وارد کنندگان سطل زباله مدرن

وارد کنندگان سطل زباله مدرننیاز مردم داخل ایران به سطل زباله علاوه بر تولیدات داخل کشور از طریق توسط کشورهای خارجی که وارد کنندگان سطل زباله مدرن  به داخل ایران هستند نیز انجام می شود. نمایندگی های زیادی در کشور ما وجود دارد که انواع محصولات وارداتی و صادراتی را به صورت عمده و جزئی به فروش می رسانند.

شما برای خرید محصولات وارداتی سطل زباله می توانید به صورت مستقیم به این نمایندگی ها مراجعه کنید و این محصول را خریداری نمایید. اگر خرید مستقیم برایتان امکان پذیر نبود نگران نشوید چون این مراکز برای سهولت خرید و کسب درآمد بیشتر محصولاتشان را به روش غیر مستقیم نیز به مشتریان ارائه می دهند که شما به سادگی و بدون نیاز به رفت و آمد می توانید از این روش محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و در زمانی کوتاه دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید