اگر جز دسته افرادی هستید که به نظم و پاکیزگی منزلتان اهمیت می دهید، حتما مطالب پیش رو را دنبال کنید. سبد مخصوص لباس از جمله لوازمی می باشد که می تواند بواسطه ی طرح و رنگ های جذابی که دارد، علاوه بر زیباسازی محیط داخلی خانه و حمام، نظم و آراستگی را نیز برای منزلتان به ارمغان بیاورد. لزوم جداسازی لباس و پارچه های کثیف از سایر لباس ها و همچنین تفکیک لباس اعضای خانواده از یکدیگر برای رعایت هر چه بهتر اصول بهداشتی، موجب کاربرد فراوان این محصول در خانه ها می شود. برای پاسخگویی به طیف وسیعی از سلیقه ها، تولید کنندگان این محصول را معمولا در طرح ها و ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند. 

خرید سبد مخصوص لباس از تهران

فروش سبد لباس در فروشگاه های معتبر

فروش سبد لباس در فروشگاه های معتبرتنوع متریال سبد لباس، سبب شده تا طرح های جذابی از این محصول در بازار موجود باشد. متداول ترین مواد اولیه سازنده ی سبد لباس موارد زیر می باشند :

  • پلاستیک
  • حصیر
  • چوب
  • پارچه

تقریبا پایه و اساس تمام سبد های پلاستیکی متریال های ذکر شده می باشد. ریزه کاری های فراوانی نیز جهت زیباسازی هرچه بیشتر، روی این محصولات انجام می شود مانند انواع رنگ آمیزی ها، گلدوزی و چسباندن انواع سنگ های تزئینی کوچک. 

فاکتور های مهمی در انتخاب یک سبد مناسب دخیل هستند که به اختصار هر کدام را شرح می دهیم : 

  1. ابعاد و سایز : با توجه به فضایی که می خواهیم در آن از سبد استفاده کنیم، تعداد نفرات خانواده و میزان استفاده آن ها از سبد، باید سایزی مناسب از این کالا انتخاب کرد. هر چه فضا بزرگتر و جمعیت بیشتر، ابعاد این محصول نیز بزرگتر انتخاب می شود.
  2. مواد اولیه سازنده : توجه به این مورد در درجه اول به سلیقه ی مشتری بر می گردد. انتخاب یک سبد با متریال با کیفیت مناسب، ضامن طول عمر این محصول و سلامت الیاف لباس می باشد. یکی از مواردی که شاید کمتر کسی به آن توجه کند، جذب بالای مواد آلوده و باکتری این سبد ها است زیرا بطور مستقیم در معرض تماس با پارچه های کثیف می باشند. بنابراین در انتخاب یک سبد باید قابلیت شستشو و تهویه مناسب هوا درون آن را نیز مدنظر قرار داد. 
  3. طرح : رنگ جذاب و طراحی مناسب جهت استفاده هرچه آسان تر از این محصولات نیز بسیار مهم است. بطور مثال در برخی مدل ها از چرخ و دسته های مناسب برای جا به جایی این سبد ها استفاده شده است.

فروش سبد لباس توسط کارگاه های تولیدی این محصول و فروشگاه های معتبر آن ها که نمایندگی های فعالی در شهر های مختلف کشور دارند انجام می گیرد. خریداران  میتوانند علاوه بر کسب اطلاعات مختلفی نظیر شکل، طرح و سایز، این سبد ها را بطور مستقیم خریداری نمایند. 

خرید از مرکز فروش این محصول یک روش مقرون به صرفه، مطمئن و بدون محدودیت مکانی و زمانی برای مشتریان محترم می باشد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید