یکی از مهم ترین لوازم هر آشپزخانه سطل زباله با کیفیت می باشد. سطل زباله روی کابینت تولید شده در دداخل کشور از کیفیت مناسبی برخوردر بوده و باعث جلوگیری از نفوذ آلودگی به محیط آشپزخانه و خانه می شود. در ادامه با این مخصول بیشتر آشنا خواهید شد. برای اطلاع از قیمت سطل زباله  با متخصصان درارتباط باشید.

برترین تولید کننده سطل زباله روی کابینت

تفاوت سطل زباله روی کابینتی با سطل زباله رومیزی

تفاوت سطل زباله روی کابینتی با سطل زباله رومیزی	فروش سطل برنج در ابعاد و کفیت های گوناگون در بازارهای مختلفی صورت می گیرد. از شهرهای مهم و مراکز اصلی فروش سطل  زباله کابینتی ی توان به:

  • لرستان
  • مشهد
  • لار
  • اصفهان
  • شیراز

اشاره کرد که بزرگ ترین تولید کننده های این محصول در کشور می باشند. ایران در زمینه صادات این محصول نیز موفق بوده و  توانسته وارد بازار های جهانی بشود کشورهایی که در زیر به آنها اشاره می کنیم از مشتریان پرو پا قرص این محصول ایرانی می باشند:

  • فنلاند
  • اتریش
  • امارات
  • ژاپن
  • مغرب

در بازارهای داخلی این محصول در اندازه های مختلف 3،5 و 10 کیلویی ارائه می شود. 

این روز ها بهداشت محیط خانه یکی از مهم ترین مسائلی می باشد که هر فردی باید به آن توجه کند. یکی از مکان هایی که باید آن را تمیز و عاری از هرگونه کثیفی نگه داشت، آشپزخانه می باشد. شما در روز سایل بهداشتی و غذایی فروانی واردآشپزخانه خود می کنید و یکی از مهم ترین آن ها برنج می باشد. سطل زباله رومیزی محصول شما را از ورود هر گونه حشرات و کثیفی مصون نگه می دارد. برای خرید و اطلاع از شرایط خرید با مشاوران و فروشندگان سایت در تماس باشید.

قیمت روز سطل زباله روی کابینت

قیمت روز سطل زباله روی کابینت این محصول با مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است و به دلیل استفاد هاز فناوی نانو، می تواند مانع از ورود هر نوع گرد و خاک و یا ری زگردهای هوا به درون سطل بشود. این محصول در ابعاد و سایز های متنوع  با توجه به حجم زباله موجود در خانه های شما طراحی شده است و می توانید با توجه به نیاز خود محصول مورد نظرتان را تهیه کنید. از دیگر کاربرد های این محصول نگه داری زباله تا مدت های طولانی و خراب نشدن آن می باشد و می تواند از ورود هرگونه موجودات ریزو  موذی و حشرات پرنده جلوگیری کند. نگه داری زباله یکی از دغدغه های خانوده های ایرانی می باشد. کیسه های سنگین و کثیف یکی از عوامل ورود بیماری به خانه های شما می باشد. اما با تولید  سطل زباله رومیزی شما می توانید با توجه به نیاز روزانه تان محصول را داخل سطل ها ریخته و درب آن را بسته و در آشپزخانه نگه دارید.

یکی از مهم ترین نکات که باید در هنگام استقفاده از این محصول به یاد داشته باشید این می باشد که این سطل ها نباید در مقابل نور مستقیم خورشید قرار بگیرند. این محصولات به صورت استوانه ای مربعی و چهار گوش روانه بازار شده است و شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان محصول مورد نظر را تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید