برنج پس از گندم آرد شده که به صورت نان مصرف می شود پر مصرف ترین ماده غذایی دنیا می باشد. گیاه یا نشاء برنج سرشار از نشاسته و پروتئین بوده پس حفظ و نگهداری از این ماده خوراک در منازل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بهترین وسیله نگهداری، سطل برنج پلاستیکی می باشد.

بازار فروش سطل برنج پلاستیکی

سطل برنج پلاستیکی چه ویژگی هایی دارد ؟

سطل برنج پلاستیکی چه ویژگی هایی دارد ؟

برنج از قدیم در کوزه های سفالی و بزرگ نگهداری می گردید که با توجه به عبور رطوبت باعث پوسیدگی و جوانه زدن برنج می شد به همین دلیل مدت نگهداری برنج بسیار کاهش می یافت. به همین جهت پس از گذشت سالیان انتقال و نگهداری برنج در گونی های نخی و بعد از آن گونی های پلاستیکی انجام می گرفت.

معایب این گونی ها در عبور آب در اثر مجاورت با رطوبت می باشد، که با گذشت زمان و تولید ظروف پلاستیکی، تولید کنندگان ظروف پلاستیکی به فکر تولید سطل برنج پلاستیکی جهت نگهداری این ماده خوراکی پرمصرف افتادند . سطل برنج پلاستیکی کاملا بهداشتی و با دوام بوده و از عبور رطوبت جلوگیری می نماید؛ با این قابلیت مدت نگهداری برنج تا چند سال افزایش یافته ضمن آن که به دلیل عبور هوا از ایجاد و تولید حشرات جلو گیری می نماید.

مزیت دیگر سطل برنج پلاستیکی در سطح بزرگی است که در درب آن طراحی شده که به راحتی و بدون هدر رفتن، برنج را می توان در آن منتقل نمود و برداشت از آن نیز به سادگی انجام می گیرد. در نمونه های جدید پیمانه ای در زیر سطل برنج پلاستیکی طراحی گردیده که به وسیله آن برنج جهت پخت به اندازه استاندار و مورد نیاز هر نفر تقریبا به میزان ۱۰۰ گرم از زیر سطل برداشت می شود.

فروش مستقیم سطل برنج پلاستیکی

فروش مستقیم سطل برنج پلاستیکی

با عنایت به مزیت هایی که سطل برنج پلاستیکی جهت نگهداری برنج دارد، تولید کنندگان ظروف پلاستیکی توجه ویژه ای به تولید سطل برنج پلاستیکی دارند. در حال حاضر به دلیل آنکه فواید استفاده از سطل برنج پلاستیکی بر همگان معلوم گردیده ظروف دیگری با سایز های گوناگون جهت نگهداری حبوبات با رنگ ها و طرح های سطل برنج پلاستیکی تولید و به بازار عرضه کرده اند. این ظروف کاملا بهداشتی و مدت زمان نگهداری محتویات آن افزایش یافته است.

فروش سطل برنج پلاستکی در فروشگاه های لوازم خانگی و آشپزخانه با برند های معتبر و مورد تائید  در کنار سایر ظروف پلاستکی نگهداری حبوبات مطابق با انواع سلایق، در ابعاد و رنگ های مختلف که قابلیت حفظ برنج از ۵ تا ۱۵ کیلو گرم را دارد، به صورت مستقیم عرضه می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید