سبد آبکش یکی از پر کاربرد ترین وسایل در هر آشپز خانه است. این سبد ها در انواع مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شوند. سبد آبکش پلاستیکی، از مزایایی برخوردار است که آن را به پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصول تبدیل کرده است. 

ارزان ترین قیمت سبد آبکش پلاستیکی

جایگزین کردن سبد آبکش پلاستیکی به جای سبد استیل

جایگزین کردن سبد آبکش پلاستیکی به جای سبد استیل	در گذشته سبد هایی که به منظور شست و شو و آبکشی مواد استفاده می شد، بیشتر از جنس استیل و فلز بوده است. سبد های آبکشی مسی در گذشته بسیار مورد توجه قرار داشته اند. 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و توسعه تولید وسایل پلاستیکی، سبد های فلزی محبوبیت خود را از  دست داده و سبد های پلاستیکی جایگزین آن ها شده اند. سبد هایی که از جنس پلاستیک هستند دارای ویژگی هایی اند که کار با آن ها بسیار راحت تر و آسان تر است. به عنوان مثال این سبد ها بسیار سبک بوده و جا به جایی یا بلند کردن آن ها نیاز به نیروی زیادی ندارد.

این سبد ها در طرح ها و رنگ های  متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می شوند. این وسیله معمولا دارای سوراخ های ریزی است که امکان عبور آب و مواد خیلی ریز از میان آن ها وجود دارد. 

از این سبد ها به منظور های گوناگونی استفاده می شود. به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • برای شست و شوی میوه ها
  • برای شست وشو و پاک کردن سبزیجات 
  • برای آبکشی و صاف کردن برنج 
  • برای پخت ماکارونی و بسیاری غذا های دیگر 

روش های افزایش فروش سبد آبکش

روش های افزایش فروش سبد آبکش فروش سبد آبکش در مرکز معتبر خرید  انواع وسایل پلاستیکی با قیمت مناسبی انجام می شود. 

قیمت این محصول به موارد زیادی بستگی دارد. همان طور که گفته شد طرح ها و رنگ های ویژه و زیبایی که برای این وسیله در نظر گرفته می شود قیمت آن را تعیین می کند. 

انواع بسیار مختلفی از سبد های آبکشی در بازار وجود دارد. هر چه طراحی این وسیله خاص تر و استفاده از آن راحت تر باشد، مشتریان بیشتری نسبت به خرید آن اقدام می کنند. مثلا برخی سبد ها در دو طرف خود دارای دسته هایی هستند که امکان بلند کردن سبد را راحت تر کرده است.

جنس این وسیله نیز باید مرغوب و با کیفیت باشد. پلاستیکی که برای ساخت سبد استفاده می شود، باید محکم و مقاوم بوده و در برابر گرما آسیبی نبیند. پلاستیک هایی که برای ساخت این وسیله ها استفاده می شوند، معمولا تحمل درجه حرارت بالایی داشته و به راحتی ذوب نمی شوند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید